בתאונה טרגית ביומו האחרון של ראלי מרוקו מצא את מותו אנרי מניה (Magne) בן ה-53, נווטו של חואן רומה בקבוצת מיצובישי. הפאג'רו אבולושן של השניים התנגש בקיר בטון בצידו הימני ולמרות טיפול רפואי מיידי הוכרז מותו של מנייה בתוך דקות. רומה עצמו לא נפגע כלל בתאונה. לאחר האירוע הקשה החליטה קבוצת מיצובישי על פרישה מיידית מהראלי, כולל הירושי מסואוקה שעצר לסייע לחבריו, וסטפן פטרהנסל שסיים את הראלי ואף הוביל במקום הראשון מבלי לדעת על התאונה הקטלנית. מאחורי מנייה עמדה קריירה ארוכה ועטורת-הישגים כנווט, לצד כמה מהשמות הבולטים ביותר בעולם הראלי. הוא החל את הקריירה שלו כנווט ב-1976, בגיל 23; השתתף לראשונה בראלי פריז-דאקאר ב-1982, והצטרף לקבוצת מיצובישי ב-1988. כבר באותה שנה זכה במקום השני בדאקאר, עם קנג'ירו שינוזוקה. עם שינוזוקה גם השיג את נצחונו הראשון בדאקאר, ב-1997. בסוף 1999 עבר לקבוצת שלסר ועימה הגיע להישגיו הגדולים ביותר, בעונת 2000: זכייה נוספת בדאקאר עם ז'ן-לואי שלסר, נצחונות נוספים באותו הרכב בראלים של מרוקו וטוניסיה, וזכיה של הצמד באליפות ה-FIM למירוצי קרוס-קאונטרי. ב-2001 זכה עם שלסר שוב באליפות ה-FIM, ובמקום השלישי בראלי דאקאר. ב-2003 חבר לקרלוס סוזה בקבוצת מיצובישי חצי-רשמית, ועימו סיים רביעי בדאקאר והשיג תואר אליפות FIM נוסף. ב-2004, בחזרה בקבוצת מיצובישי הרשמית, הגיע שוב למקום הרביעי בדאקאר, הפעם עם לוק אלפאנד, וצבר נצחונות נוספים בסדרת הקרוס-קאנטרי של ה-FIM. בסוף אותה שנה חבר לראשונה לחואן רומה, והשניים הגיעו להישגים רבים ששיאם – מקום שלישי בדאקאר השנה. בראלי מרוקו בו מצא את מותו היה הצמד מדורג במקום החמישי לפני היום האחרון.