השכן ממול קנה פרארי F430, בדיוק כמו שלכם, אדומה ונוצצת. עכשיו כבר איבדתם את הייחוד בבלוק. ל-Novitec Rosso designs יש בדיוק את הפתרון בשבילכם – F430 קצת שונה. ראשית, הקנקן – פגושים שונים, חצאיות וספויילר אחורי, כולם עשויים מקרבון פייבר. תוכלו גם לבחור האם להשאירם בצבע המקורי של החומר, או לצבוע אותם לצבע הרכב. החישוקים מלפנים יישארו בקוטר המקורי, "19, אך מידת הצמיגים תגדל ל-255/30. מאחור הקוטר יוגדל ל-"20 עם צמיגי 345/25 מגודלים במיוחד (במקום ה-285/35 שיש גם לשכן). בתוך החישוקים תמצאו מערכת בלימה משודרגת עם דיסקים קרמיים מבית ברמבו. וכמובן שתרצו גם כיסוי למראה הקרבי עוד יותר, ולכן המנוע המקורי, V8 בנפח 4.3 ל' המספק 490 כ"ס ו-47.4 קג"מ, קיבל צמד מגדשי על שהעלו את ההספק ל-636 כ"ס ואת המומנט ל-65.1 קג"מ. תוספת ההספק מתרגמת למהירות מרבית שעולה ל-348 קמ"ש (במקום 315) ו-100 קמ"ש מושגים תוך 3.7 ש', במקום ארבע שניות ארוכות כגלות במקור (האמת? ציפינו לשיפור משמעותי יותר). כמובן שגם המתלים שונו וה-F430 שלכם תונמך ב-25 מ"מ ומערכת פליטה משודרגת, עם צליל בולט יותר מבמקור, תדאג שגם מי שלא נמצא בקו ראיה ידע על השיפור. מבפנים תמצאו מושבים חדשים מקרבון פייבר, מצופים עור ואלקנטרה, ועוד כמה נגיעות נוספות. ועכשיו, אתם יכולים להיות רגועים, אתם שוב מיוחדים.