ל-TVR יש עבר ארוך ומפואר, אבל העתיד כרגע כלל לא ברור. לאחר ירידה דרסטית בהזמנות בחורף הנוכחי והפחתת כמות הייצור מ-12 ל-2 מכוניות בשבוע, פיטרה היצרנית הבריטית האקסצנטרית כשליש מעובדיה, ואף הודיעה על סגירה בקרוב של המפעל בבלקפול – עם הכרזה מעורפלת על תכניות פתיחה של מפעל חדש בתוך חצי שנה, מבלי לציין היכן. עכשיו מפרסם השבועון 'אוטוקאר' תכניות קצת יותר מפורטות, אם כי לא בדיוק חד-משמעיות – מהן עולה כי ל-TVR אין תכניות להסגר, ואף חזון שאפתני למדי לעתיד היותר-רחוק. ובכן לטענת TVR, בכוונתה לחדש את הייצור במפעל חדש שיוקם באחד משלושה אתרים אפשריים הנבחנים כרגע, שניים מהם בבריטניה ואחד מחוץ לה. לטענת החברה, הייצור צפוי להתחדש באתר החדש בתוך כשנה. יעדי הייצור היומרניים של הבעלים הרוסי של TVR, המולטי-מיליונר הצעיר ניקולאי סמולנסקי, הם 5,000 מכוניות בשנה – הרבה מעבר לתפוקה העכשווית העומדת על מאות בודדות. תכניות חדירה לשווקי יצוא חדשים במזרח הרחוק והתיכון הן שיאפשרו את הגידול, שכרגע נראה מאד לא סביר. בשלב ראשון יתבסס קו המוצרים על שלושה דגמי-בסיס – סאגאריס, טוסקאן וסרברה – עם מספר גרסאות-מרכב: קופה, טארגה ורודסטר. בתוך כשנתיים צפויה להצטרף מכונית-על יוקרתית ויקרה להיצע. כל זה, בינתיים, במלים בלבד, ועל זה נאמר Talk is cheap. הקמת מפעל חדש אינה ענין של מה בכך, ויעדי הייצור נראים שאפתניים עד בלתי ריאליים. נחכה ונראה.