את הדור החדש של מכונית הפאר של לקסוס, ה-460LS, אתם כבר מכירים. עכשיו מציגה לקסוס בתערוכת ניו-יורק את הגרסה ההיברידית – LS600h – הראשונה להביא את טכנולוגית ההיבריד לקטגורית הפאר.
מפתיע לגלות כי מנוע הבנזין של ה-LS ההיברידת שונה מהמנוע המותקן ב-460 – זה עדיין מנוע V8, אלא שכאן הנפח הוא חמישה ליטרים. מכיוון שלא נמסרו פרטים נוספים, אי אפשר לדעת אם מדובר בהגדלת נפח למנוע ה-4.6 ליטר או במנוע שמבוסס על מנוע אחר לחלוטין.ל-LS שני מנועים חשמליים וזה הפרט היחידי הידוע לגבי ההנעה ורק נתון ההספק המשותף נמסר – 430 כ^ס. הכח מועבר לארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. לקסוס טוענים כי מדובר בהספק כשל מנוע V12 וצריכת דלק של מנוע V6, אבל גם כאן לא שחררו נתונים. בנוסף מצהירה החברה על זיהום נמוך בצורה משמעותית בהשוואה למנוע V8 ללא סיוע חשמלי.
לפי לקסוס יתרון נוסף של ה-LS600h הוא בידוד הרעשים, וכדי שלא תשמעו את השקט דאגו להתקין מערכת קול בעלת לא פחות מ-19 רמקולים ומסך DVD בגודל ^19(!) שיורד מתקרת הרכב. חובבי הטכנולוגיה ישמחו בוודאי לשמוע כי ה-LS ההיברידית תהיה הרכב הראשון בייצור סדרתי שיצויד בפנסי לד קדמיים, כאשר תגיע לייצור באפריל 2007.
כרגע היבואן המקומי לא מתכנן להביא את הגרסה ההיברידית, ולכן תאלצו להסתפק ב-LS460 הרגילה שתגיע לקראת סוף דצמבר.