נושא ההנעה ההיברידית נמצא כיום במרכז תשומת הלב של יצרנים ולקוחות כאחד ברחבי העולם, אולם האמת היא שסוג ההנעה הנ^ל מתאים במיוחד דווקא למשאיות, שם המשקל והמחיר הנוספים של המערכת החשמלית משמעותיים פחות, ואילו החיסכון בדלק משמעותי יותר בגלל הנסועה הגבוהה. ההנעה ההיברידית יעילה במיוחד במשאיות חלוקה עירוניות, שעבודתן מאופיינת בהאצות ובלימות רבות ובעצירות קצרות בהן בד^כ מושאר המנוע פועל. בעובדה הנ^ל מכירים כנראה גם אנשי UPS, חברת המשלוחים הבינלאומית, שהודיעה על רכישה ראשונה של 50 משאיות חלוקה בעלות הנעה היברידית. ההודעה לעיתונות טוענת כי המשאיות החדשות יחסכו יותר מ-160,000 ליטרים של דלק בשנה... מהצד השני של משוואת החסכנות עומדת משאית המרוץ החדשה שהכינה החברה. המשאית, אותה תעלה UPS על המסלול במרוץ הנסקאר הקרוב בדייטונה (בו היא תומכת) כחלק ממסע הפרסום שלה. את הבסיס היוותה משאית חלוקה בת 20 של החברה (עם מעל ל-400,000 ק^מ) שזכתה למנוע חדש בנפח של 8.4 ליטר המפיק 620 כ^ס. מערכת הזרקת ניטרו יכולה להעלות את ההספק ל-800 כ^ס לפרקי זמן קצרים, ואנשי החברה מצאו לנכון לציין גם את יכולתה של המשאית לבצע ^ברנאאוט^ בהילוכים הנמוכים. מכניס ממד חדש למושג ^משלוח מהיר^, לא?...