אלפא-רומיאו פרסמה היום תמונות ראשונות ופרטים טכניים של שני דגמים חדשים: אלפא ספיידר, למעשה הגרסה הפתוחה של הבררה, וגרסת הסטיישן של ה-159, ספורטוואגון. מבחינה מכנית אין כל הבדלים לעומת גרסאות הבסיס: הספיידר מוצעת עם שני מנועי בנזין JTS (הזרקה ישירה), 2.2 ל' 185 כ^ס ו-3.2 ל' 260 כ^ס, האחרון עם אפשרות להנעה כפולה Q4. גם הממדים כמעט זהים לאלו של הבררה, למעט הבדל זעיר בממד האורך. גם העיצוב העגלגל עם העכוז הבשרני שומר על קרבה משפחתית צמודה לגרסת הקופה הנהדרת שזכתה לאחרונה בפרס ^המכונית היפה ביותר בעולם^. ואילו הספורטוואגון ממשיכה את מסורת הסטיישנים היפיפיים שהתחילה עם ה-156 ספורטוואגון, כשקווי העיצוב המוצלחים של גרסת הסדאן עוברים היטב בתרגום לסטיישן. גם כאן הממדים זהים לאלו של גרסת הבסיס וגם היצע המנועים משותף: שלושה מנועי בנזין הזרקה-ישירה בנפחי 1.9 ל', 2.2 ו-3.2 ל' (האחרון עם אפשרות להנעה כפולה) בהספקים מ-160 עד 260 כ^ס, ושלושה מנועי דיזל מולטיג'ט בנפחי 1.9 ל' (עם 120 או 150 כ^ס) ו-2.4 ל' 5 ציל' עם 200 כ^ס. כל התיבות בנות 6 הילוכים כשחלקן אוטומטיות או רובוטיות ^סלהספיד^. ההשקה הרשמית לציבור תערך בתערוכת ז'נבה בעוד חודש.לא נמסר מועד תחילת השיווק.