הבחירה של לקסוס להציג את הדור החדש של מכונית הפאר החדשה שלה בתערוכת דטרויט בארה^ב איננה מקרית. לפני 17 שנים הוצגה לקסוס בארה^ב כמותג היוקרה של טויוטה. המתחרים עקמו את אפם ופקפקו ביכולתו של המותג היפני הצעיר ואילו כיום אותם אלו שעיקמו אפם מביטים לעברה של לקסוס מלמטה.
ה-LS460 החדשה שומרת על עיצוב סולידי ומאופק יחסית למתחרות. לא תמצאו כאן את החדשנות והבוטות של סדרה 7 ולא את הקשתות של ה-S קלאס אך עם זאת, היא אינה אנונימית כמו ה-LS430 הפורשת. אורכה של הלקסוס 503 ס^מ ובסיס הגלגלים משתרע על פני 297 ס^מ (בשני המקרים מדובר בממדים דומים ל-7 וקצרים מעט מה-S). למי שלא יסתפק בזה מציעה לקסוס, לראשונה, גרסת בסיס גלגלים ארוך כמו במתחרות הגרמניות בעלת בסיס גלגלים ארוך יותר ב-12 ס^מ. הרוחב והגובה עומדים על 187 ו-148 ס^מ בהתאמה.
ל-LS460 מנוע V8 בנפח 4.6 ליטר עם הזרקה ישירה שמפיק 380 כ^ס ו-51 קג^מ (דומה מאוד לנתוני המנוע של ה-S500 ול-750)ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שמונה(!) הילוכים, לראשונה בעולם. שילוב זה, כך מבטיחים בלקסוס, יביא את הרכב ל-100 קמ^ש בפחות משש שניות. המתלים מלפנים ומאחור הם רב חיבוריים. כרגע לא ידוע אם הם יהיו אדפטיביים ויעזרו בכריות אויר כמו אצל המתחרות.
עיצוב הפנים שומר אף הוא על סולידיות. בניגוד למתחרות בלקסוס לא עושים שימוש במערכת שליטה מרכזית בסגנון ה-I-DRIVE של ב.מ.וו. האבזור יהיה שופע, כראוי, וניתן לציין: מערכת קול עם 19 רמקולים, מושבים מחוממים עם עיסוי נשלט, מושבים אחוריים חשמליים עם הדום לרגלים, דלתות אחוריות ותא מטען מופעלים חשמלית, גלגל הגה מחומם וכמובן עור משובח ועץ בוהק בשפע. ניתן לשער כי תוך זמן מה נראה גם אנחנו את ה-LS460 בארץ הקודש.