רכב השטח הקשוח של מרצדס מיוצר מזה 27 שנה וכדי לשמור על חזות צעירה דואג מדי פעם להתרענן ולהתחדש. לקראת שנת המודל החדשה מקבל ה-G את מנוע הדיזל מסילה משותפת המוכר של החברה, ה-320 CDI. למי שלא זוכר, מדובר במנוע בנפח 3.0 ל' (ולא 3.2 ל', כפי שאפשר להסיק משמו) המספק 224 כ^ס ו-52 קג^מ. אל המנוע החדש מצטרפת תיבת הילוכים חדשה (ב-G) ה-7G-Tronic המוכרת של החברה. כאן דווקא לא התחכמו מרצדס – באמת יש לה 7 יחסי העברה... מנוע הדיזל יחליף את ה-G400 CDI ואת אחיו הקטן, ה-G 270 CDI אשר יצאו מן ההיצע, כאשר אליהם מצטרף ה-G320 (בנזין) שיפסיק להימכר גם כן. למעשה, מהשנה יוצע ה-G קלאס עם שלושה מנועים בלבד, ה-320 CDI, ושני מנועי בנזין, ה-G500 המספק 296 כ^ס ו-G-55 AMG, בעל מנוע V8 עם מגדש-על המספק 476 כ^ס. ה-G ימשיך להיות מוצע בגרסה רגילה וארוכה, ובגרסה פתוחה, בעלת גג רך. בנוסף יוצען גם שלושה צבעים חדשים ופנסי בי-קסנון כסטנדרט בכל הגרסאות.