במסגרת מאמצי ההשרדות של פיאט, מנסה פיאט לזנק על עגלת רכבי הפנאי הפופולארית. פיאט תציג בפאריז שני גרסאות חדשות לדגמים קיימים – הפנדה החדשה והסטילו הוותיקה – דרך בדוקה להרחיב את ההיצע במינימום השקעה. גרסת המולטיוואגון של הסטילו מצטרפת לעדר ה^סטיישנים מוגבהים לשטח^ - היא הוגבהה מעט, קיבלה חישוקי ^17, חצאיות פלסטיק שחורות סביב לגוף, מגן גחון קטן וגגון מסוגנן המשתלב עם קורה D והרי לכם רכב פנאי למשפחה המטיילת. גרסה זו של הסטילו, תקרא UPROAD, ובניגוד למקובל, לא תהיה לה גרסת 4X4, אלא הנעה קדמית בלבד. היצע המנועים יכלול שני מנועי דיזל: 1.9 JTD עם 115 כ^ס ו-1.9 מולטיג'ט עם 140 כ^ס והשיווק יחל, באירופה כמובן, בתחילת השנה הקלנדרית (לארץ לא מגיעה הסטילו, כזכור, בגלל העדר תיבה אוטומטית). בניגוד לסטילו UPROAD, גרסת הפנאי של הפנדה שתוצג רשמית בתערוכת פריז תעשה שימוש בהנעה כפולה המשתלבת אוטומטית על ידי דיפרנציאל ויסקוזי. למרות שהיא יורשת ישירה לפנדה 4X4 המקורית, היא מציעה רמת עידון גבוהה בהרבה, ונשאר לראות אם העדר הקשיחות הספרטנית של המקור לא יפריע לה לרשת גם את לב הקהל הכפרי ששמר לפנדה המקורית אמונים. גרסת ה-4X4 של הפנדה הוגבהה במקצת ומעניקה מרווח גחון של 16.5 ס^מ ובזכות סרחי העודף הקטנים ישנם זוויות מרכב מתקבלות על הדעת (24 מעלות גישה ו-42 מעלות נטישה). העיצוב שודרג קלות בהתאם למקובל עם פגושים חדשים משולבי פלסטיק שחור במרכזן וחצאית פלסטיק שחור היקפית (למצטנעים ישנה אפשרות לבחור רק בפסי חיכוך פלסטיים במקום). הפנדה-פנאי תוצע עם שני מנועים: 1.2 בנזין 60 כ^ס ו 1.3 מולטיג'ט 70 כ^ס וצמיגי M+S בשתי מידות 165/70 או 180/65 שתיהן על חישוקי ^14.