זהו זה. תערוכת פרנקפורט ננעלה, הפועלים עסוקים בלפרק את במות הענק וזה הזמן להתעסק בכמה חדשות קטנות שנדחקו הצידה. *** השאראן של פולקסווגן, מיניואן ותיק למדי שהוצג בשנת 1995, עבר מתיחת פנים קלה שתעזור לו לצלוח את שנותיו האחרונות. השאראן, שפותח בזמנו בשיתוף עם פורד (והוא תאומם של הפורד גאלקסי וסיאט אלהמברה), קיבל עדכונים בפנסים מלפני ומאחור, חצאיות חדשות וספויילר קדמי חדש שנועדו לשוות לו מראה ספורטיבי ומושך יותר. בפנים שודרגה רמת החומרים, נוספו צבעים חדשים ושדרגה רמת האבזור. כמו כן יש 3 חישוקי אלומיניום חדשים לבחירה. כל זה אמור להספיק לו עד אשר יוצג המחליף שיתבסס על פלטפורמת הפאסאט הבאה. *** מיצובישי הציגה אמנם את הגרנדיס החדש המיועד לאירופה, אך ביפן כבר עסוקים בפיתוח גרסת תא דלק מימני. היתרון בשימוש בטכנולוגיה אולטרא-נקיה זו על בסיס של מיניואן מאפשר העברת רוב המכלולים אל מתחת לרצפת הרכב ובכך להציע למרות הכל מרחב המספק למשפחה על ציודה. הגרנדיס בעל תא המימן מפיק 92 כ^ס, לא הרבה בשביל רכב ששוקל כ-2 טון; אבל למרות המשקל, הגרנדיס-תא-דלק יכול להגיע למהירות מרבית של 145 קמ^ש ובעל טווח נסיעה של כ-150 ק^מ. הרכב יערוך סדרת ניסויים נרחבת מסביב לעולם בשנת 2004 אך אין לבנות על יצור סדרתי בקרוב. *** מתקפת הקופה-קבריולה עוברת לפסים חסכוניים. מכונית פתוחה עם מנוע דיזל נשמע אמנם מוזר, אבל כשיש יגואר דיזל שום דבר כבר לא מופרך. לאחר שרנו הודיעו שישווקו את המגאן קופה-קבריולט עם מנוע דיזל 1.9 ל' בעל 120 כ^ס, מוציאה היריבה מבית פיז'ו גרסת דיזל משלה ל-307 CC. היא תצויד במנועי HDI בנפח 2.0 ליטר עם 90 או 110 כ^ס. השיווק באירופה יתחיל בתחילת חודש אוקטובר לצד גרסאות הבנזין. מי אמר שאי אפשר לשלב הנאה וחסכון?