סדרת מנועי ה-1.4 ל' המוגדשים של פולקסווגן עושה חיל. עכשיו נודע כי המנוע הבסיסי בסדרה, המצוייד במגדש טורבו בלבד ומפיק 122 כ"ס, יחליף את מנוע ה-1.6 ל' FSI (הזרקה ישירה) שייצורו מופסק. השינוי תקף לכל הדגמים בהם היה קיים מנוע ה-FSI היוצא לגמלאות: גולף, גולף פלוס, ג'טה, פאסאט ואיוס. בנוסף לגידול של 7 כ"ס בהספק המירבי וגידול של כמעט 30% במומנט, מציע המנוע החדש צריכת דלק נמוכה יותר ופליטת CO2 מופחתת בהתאם. בשלב ראשון יוצע מנוע ה-TSI עם תיבה ידנית 6 הילוכים; בהמשך תוצע תיבת DSG כפולת-מצמדים חדשה, עם 7 הילוכים. ככל הנראה, גם מנוע ה-2.0 ל' FSI נמצא בדרכו החוצה ויוחלף על-ידי גרסאות חזקות יותר של מנוע ה-TSI, תהליך שלמעשה כבר החל עם הטוראן.