שטחי הגד"ש של קיבוץ יראון בעמק החולה היו התפאורה לארוע הצגת מבחר הכלים המיובאים על ידי חברת מפרם, יבואנית טאטא והמונית הלונדונית לישראל. חברת מפרם היא יבואנית טרקטורי ג‘ון דיר וגולדוני והתצוגה התמקדה בעיקר בהם. למקום הגיעו נציגי המגזר החקלאי מכל הארץ וערכו היכרות גם עם הטנדרים ורכבי השטח תוצרת חברת טאטא ההודית.
חברת טאטא היא הקונצרן הפרטי הגדול ביותר בהודו. בטאטא מייצרים רכב כבד, אוטובוסים, קטרים ורכבות, תוכנה, מזון ועוד, מעסיק 270,000 עובדים. כלי הרכב מתוצרת טאטא יובאו על ידי טלקאר משנת 1995, ובהמשך יובאו באמצעות חברת ארכובית. היבוא הופסק לפני כשנה. בתקופה המתוארת נמכרו כ-400 כלי רכב. בתחילת השנה עבר זיכיון היבוא לידי חברת מפרם, אשר מתכוונת לנצל את הקשרים שלה במגזר החקלאי לשם שיווק כלי הרכב הזולים לצרכי עבודה.
בארוע ערכנו פגישה מחודשת עם הטלקוליין – טנדר עם קבינה בודדת וכפולה, בעל הנעה אחורית, או הנעה כפולה - ונפגשנו לראשונה עם רכבי השטח מדגמי סהרה ורודרנר. מחיר הטלקוליין מתחיל מ-75,000 ש"ח, עבור קבינה בודדת והנעה אחורית ו-94,000 ש"ח, עבור גרסת הקבינה הכפולה וההנעה הכפולה. הסהרה הוא רכב שטח עם שבעה מקומות ישיבה. שמו המקורי הוא סומו, אך בארץ משווקת משאית בשם זה. מחיר הסהרה מתחיל ב-98,000 ש"ח. כלי רכב אלה מוכרים כמסחריים והמחירים אינם כוללים מע"מ.
הרודרנר הוא רכב שטח בתכנון מודרני יותר מאחיו ומצויד בקפיצים ספירלים מאחור, לעומת קפיצי העלים המותקנים בשאר הכלים. גם במקרה זה נאלץ היבואן להחליף את השם המקורי – ספארי. מחיר הרודרנר מתחיל מ-160,000 ש"ח, כולל מע"מ. ארבעת הכלים מונעים על ידי מנוע טורבו-דיזל בנפח 2,000 סמ"ק, המספק 90 כ"ס.
במפרם שמחו לבשר כי מכונית הסופרמיני של טאטא, האינדיקה, אמורה להגיע לארץ לקראת סוף השנה עם תג מחיר משוער באזור ה-70,000 ש"ח.