לפני כשנה הציגה יונדאי בקוריאה את הדור החדש של H1. לאירופה הוא החל להגיע לפני מספר חודשים ואלינו הוא מגיע כעת. בשווקים שונים ה-H1 מוכר בשמות שונים, אלינו הוא מגיע תחת הכינוי החדש של דגמי יונדאי. כלומר, עם האות הלטינית i בהתחלה והמשך מספרי; במקרה דנן: i800.
i800 מחליף את ה-H1 ששיווקו בישראל הופסק באוגוסט 2007, והוא מבוסס על פלטפורמת יונדאי אנטוראז' / קיה קרניבל של הקונצרן הדרום קוריאני. אבל הוא אינו רק מבוסס על פלטפורמת מוביל נוסעים של הקונצרן, הוא גם מקרב את הוואן החדש של יונדאי לקטגוריית המיניוואנים. זה מתחיל בקווי החוץ הפחות זוויתיים מממשיך במראה חלל הנוסעים המציעה הידור רב מבעבר ומסתיים במגוון הסידורים לנוסעים ולמטען.הוואן החדש של יונדאי ישווק בישראל בשתי תצורות מרכב: מסחרי ונוסעים. מידותיו בשני המקרים כמעט וזהים: 513 ס"מ אורך, 192 ס"מ רוחב, בין 193ל-194 ס"מ גובה (נוסעים ומסחרי בהתאמה) ו-320 ס"מ בין הסרנים. בשני התצורות נמצא את אותה יחידת כוח: טורבו דיזל CRDI בנפח 2.5 ליטר המפיק 170 כ"ס ב-3,800 סל"ד וכמעט 40 קג"מ ב-2,00 סל"ד. לעת עתה ישווק ה-i800 עם תיבת הילוכים ידנית בלבד.
מחירו של ה-i800 עומד על 179,900 שקלים עבור הגרסה המסחרית ו-199,900 עבור גרסת הנוסעים (נהג + 7 מקומות ישיבה). תמורתם תקבלו מחשב דרך, חישמול מלא, מזגן מקורי אחורי (בגרסת הנוסעים) ועוד. באגף הבטיחות יוצעו שתי הגרסאות עם מערכת בקרת יציבות (ESP), מערכת בקרת משיכה (TCS) וכו'.
דן אורנשטיין מנכ"ל יונדאי מציין כי לאור הביקושים הרבים המגיעים מלקוחות הדגם הקודם, הם מצפים לתפוס שוב נתח שוק משמעותי ולהוביל את הקטגוריה עם הדגם החדש.