פיז'ו ניצלה את הבמה במסגרת מרוץ 1,000 הק''מ בסילברסטון (הסוגר את מירוצי הלה-מאן) כדי להציג את הגרסה ההיברידית שלה לרכב המרוצים, קבלו את '908HDi FAP'.
זהו אקורד סיום לעונה מאד מוצלחת של היצרן הצרפתי עם ארבעה ניצחונות מתוך חמישה מרוצים, כאשר אלה כוללים: שני מרוצים בהם סיימה הקבוצה במקומות 1-2 ופול פוזישן בכל מרוץ העונה. נצחון במרוץ היוקרתי ביותר בסבב, הלה-מאן, חמק מידיהם רק במעט, כאשר אודי היא זו שזכתה גם השנה במקום הראשון. פיז'ו נאלצה ''להתפשר'' על המקומות 2-3.עתיד היברידי על המסלולהמכונית הכסופה-אפורה מבוססת על מכונית המרוץ 908HDi מהעונה הנוכחית אולם בתוספת מערכת לאגירת כוח קינטי (באנגלית זה נשמע טוב יותר: 'kinetic energy recovery system - KERS ') המנתבת אנרגיה מבלימות ומהאטות ללב המערכת החשמלית. למעשה, מערכת החשמל מורכבת משלושה מרכיבים: מנוע חשמלי בעל עוצמה של כ-80 כ''ס (60 קילו-וואט) המשמש גם כמתנע, 600 סוללות לתיום-איון נטענות בעשרה מצבורים בתצורת V (ראו שרטוט טכני) וממיר כוח חשמלי להעברת התפוקה בין המנוע החשמלי והסלולות. הנהג יכול לבחור בין שלוש שיטות הנעה: חשמלית בלבד (כאשר הוא מצוי בפיטס), טורבו-דיזל בתצורת V12 בנפח 5.5 ליטר המפיק 700 כ''ס ושילוב עם ה-KERS אשר מעניק תוספת של 80 כ''ס לכ-20 שניות עד חצי דקה.
מעבר לתוספת הכוח המערכת משפרת את צריכת הדלק, נתון קריטי במירוצי סיבולת. שיעור השיפור הוא בין 3-5 אחוזים בצריכת הדלק, תלוי במהירות ובמסלול.

לאור תקנות 2009 לא בטוח שנראה את הרכב כמתחרה פעיל בעונה הבאה, אולם יש לזכור כי יצרניות רכב נוספות שוקדות על מכוניות מירוץ עם מנוע כלאיים. גומפרט למשל, כבר הציגה רכב שכזה, 'אפולו היבריד' (עליה סיפרנו לכם בעבר), ובחודשים האחרונים אף החלה לבצע ניסויים בשטח על מסלול נורבורגרינג הגרמני.