תערוכת טוקיו מהווה באופן מסורתי במת השתוללות ליצרניות הרכב היפניות, והונדה איננה שונה. לקראת התערוכה מציגה היצרנית שתי מכוניות קונספט מעניינות עד כדי מוזרות. הראשונה נקראת CR-Z והיא איננה דומה בדבר ל-CR-V המוכר. מדובר במכונית ספורט קלה ודו-מושבית המשלבת את הנעת ה-IMA ההיברידית המוכרת מהסיוויק. המכונית ממשיכה את דרכו של הקונספט ''רמיקס'' שהוצג בתערוכת לוס אנג'לס, ושל הקונספט הספורטיבי ההיברידי שהוצג בז'נבה השנה.פויה. כלומר, פויוCR-Z, קיצור אשר משמעו ''Compact Renaissance – Zero'', היא מכונית ספורט נמוכה וחלקלקה, עם מקדם דראג נמוך לשיפור האחיזה ולחסכון בדלק. מלבד הצהרה על מידות החישוקים (19 אינץ') וכמה שורות על נורות LED ופנסים בצורה מיוחדת לשיפור הראות לאחור, לא נמסרו פרטים נוספים על המכונית, ולכן לנו נותר רק ליהנות מהתמונות.

מכונית נוספת, אשר מתמונותיה קצת קשה יותר ליהנות, קיבלה את השם הנפלא PUYO. לקונספט זה יש גוף רך, כמעט ג'לי, אשר מיועד לשפר את בטיחות הולכי הרגל. גם העיצוב המוזר וחסר הפינות משמש למטרה זו, ועם זאת צורתו הקופסתית מאפשרת הושבת ארבעה. אורות מתחת למעטה החיצוני עוברים דרכו החוצה ומראים לצופים את מיקום הידיות ועל מצב הרכב. הפויו מונע באמצעות טכנולוגיית תאי דלק ובכדי לסובבו משתמש הנהג בג'ויסטיק במקום ההגה המסורתי.

ומה משמעות השם, אתם שואלים? מסתבר כי זו מילה יפנית שמבטאת את תחושת הנגיעה בגוף רך של מכונית. היא אמורה לגרום לתחושה חמימה וידידותית. כנראה שרק אצלנו היא מזכירה את המילה פויה...