בניסן ממשיכים בתנופת החידושים שמאפיינת אותם בתקופה האחרונה ומודיעים כי המחצית השנייה של שנת 2009 תתאפיין בכמה תוספות מעניינות ביותר להיצע של המותג היפני בארץ. בימים אלה ממש הצטרפו להיצע הפנאי של היצרן שני לוגמי סולר. מדובר ב-'X-טרייל' וב'קשקאי' שחמושים במנוע ה-2.0 ליטר המוגדש (150 כ''ס) אשר משודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. הקשקשאי שמגיע רק בגרסת הנעה כפולה וברמת אבזור גבוהה יעלה 215 אלף שקלים (הפרש ניכר של 20 אלף שקלים לעומת גרסת הבנזין המקבילה). ב-X טרייל יעמוד המחיר על 235 אלף שקלים (פער של 10,000 שקלים לעומת גרסת ה-2.5 ליטר הבנזינית).בהמשך השנה, לקראת אוקטובר, אמור לנחות בארץ האח הגדול והארוך במשפחת הקשקאי שיציע 7 מקומות ישיבה. הוא יגיע רק בגרסת ההנעה הכפולה (2.0 ליטר בנזין) ומחירו יעמוד בין הקשקאי ל-X טרייל; כלומר, כ-180 אלף שקלים.
עוד קודם לכן, כבר בחודש אוגוסט הקרוב, תצא לדרך ההסתערות המחודשת של ניסן על תחום הטנדרים עם הווינר הוותיק. זה יצטרף לנווארה כדי ליצור את ההיצע הרחב ביותר בתחום מבין המותגים המתחרים. הווינר יחזור אלינו בגרסת הנעה כפולה (עם נעילת דיפרנציאל אחורי) או עם הנעה אחורית ובמבנה של קאבינה כפולה. הכוונה היא להסתער על תחום ה''עבודה'' של הטנדרים שרמת המחירים בו נעה בין 150 אלף ל-170 אלף שקלים (הנווארה היקר משמעותית לא יכול היה להתברג לשם). בניסן מתכוונים להתחרות שם מול איסוזו, טויוטה ומאזדה עם מחיר ותמורה עדיפים. המנוע והתיבה הידנית מוכרים מהדגם היוצא, גרסה אוטומטית לא תהיה.