יצרנית שעוני העילית האיטלקיה Officine Panerai משיקה במסגרת תערוכת הרכב של לונדון הנערכת בימים אלו סדרת שעונים חדשה, הנושאת את השם המפורש "פרארי".Ferrari Scuderia 10 Daysלמען הסר ספק, ובמידה והעניין אינו ברור: לא לכל יצרנית ההרשאה לייצר "שעוני פרארי" רשמיים, שיוכרו על-ידי יצרנית המכוניות האקסקלוסיבית מאיטליה ולהשתמש בשם המפורש. אופיצינה פאנריי נבחרה למשימה רק הודות למורשתה המפוארת, לאיכות ומורכבות מוצריה ומן הסתם גם הודות למחירי השעונים אותם היא מייצרת. כיצרנית השעונים האיטלקיה היוקרתית ואולי המוכרת ביותר, "מתלבש" החיבור בין שני המותגים האיטלקיים ככפפה על היד.
לעונת 2008 הושקו 4 שעונים חדשים, שחולקו על-ידי פאנריי לשתי קבוצות: ליין 'סקודרייה' וליין 'גראנטוריסמו'. מעצבי השעונים השתמשו במוטיבים שנלקחו ממכוניות פרארי, בהם הכפתורים המדמים את צורת הפנסים האחוריים העגולים של פרארי, מחוגים ותצוגה בהשראת לוח השעונים בחלק מדגמי פרארי, לוגו הסוס הצוהל ועוד נגיעות קלות שרק מביני עניין (ופרארי...) יבינו ויזהו.
השעונים מוצעים באמצעות חנויות וסוכנויות פרארי הרשמיות כמו גם חנויות אופיצינה פאנריי ברחבי העולם, בכמויות מוגבלות (500 עותקים לדגם) ובטווחי מחיר הנעים בין כ-11,500 יורו ועד לכמעט 37,000 יורו. רוצו להזמין, זה עדיין זול מפרארי עם גלגלים ומנוע.