לג'נרל-מוטורס לא חסרות סיבות להכנס לדיפרסיה, כך שלא פלא שמפעם לפעם היא גם מחפשת סיבה לחייך. גרסת העל של השברולט קורבט, ה-ZR1, היא לכל הדעות סיבה טובה לחייך – ועכשיו האמריקנים מחייכים עוד יותר לאחר ש-GM פרסמה מספר נתונים חשובים אודות מכוניתה המהירה והחזקה ביותר אי פעם. על המנוע המוגדש עם 638 כ''ס (לפי הספירה האמריקנית) כבר דיברנו בעבר, אבל עכשיו אנחנו יודעים במדוייק איך היא פותחת וגם כמה היא סוגרת, אם להשתמש בלשון העם. לפי הנתונים הרשמיים שהתפרסמו אתמול, הקורבט ZR1 מגיעה מ-0 ל-60 מייל/שעה ב-3.4 שניות, ל-100 מייל/שעה ב-7.0 שניות, ולרבע-מייל (כ-400 מ') בתוך 11.3 שניות. המהירות המירבית המוצהרת היא 330 קמ''ש. כמו כל העולם בערך, אמת-המילה מולה מבצעת שברולט השוואות היא הפורשה 911 טורבו. למעט נתון ה-0-60, בו ההנעה הכפולה של הפורשה מאפשרת לה להשתוות ל-ZR1 (כאשר מדובר בגרסה האוטומטית, המעט זריזה יותר). מכאן ואילך הקורבט כבר מהירה יותר, ומה שלא פחות חשוב: זולה יותר. מחיר הבסיס של ה-ZR1 בארה''ב התפרסם גם הוא אתמול, ומדובר בנתון צנוע של 103,000 דולר – לפני תוספות כמו מס זלילת-דלק (כן, יש בארה''ב דבר כזה) שמוסיף למחיר עוד 1,700 דולר, ואולי עוד אלף-אלפיים דולר פה ושם. זה עדיין כסף קטן יחסית ל-911 טורבו, שמחיר הבסיס שלה בארה''ב הוא כ-126,000 דולר. השוואה מעניינת יותר היא מול הדודג' וייפר, שזולה מה-ZR1 בכ-20,000 דולר ומציעה הספק קרוב, 600 כ''ס. אבל גם הדודג' איטית במקצת מהקורבט שעירת-האשכים: נמדדו לה זמנים של 3.5 שניות מ-0 ל-60 מייל/שעה, 7.6 שניות מ-0 ל-100 מל''ש, ומהירותה המירבית 'רק' 325 קמ''ש... אנחנו, למען האמת, היינו מסתדרים גם עם זה.