זה היה רק ענין של זמן. קביעת זמני הקפה במסלול נורדשלייפה בנורבורגרינג היא היום פחות או יותר צורך קבוע אצל יצרני מכוניות ספורט מהירות, ועכשיו הגיע תורה של הקורבט ZR1. לאחר ש-GM פרסמה נתוני ביצועים רשמיים של מכוניתה המהירה ביותר, הגיעה ביום ו' הודעה רשמית מטעם המהנדס הראשי של פרוייקט ה-ZR1. האולטרא-קורבט קבעה באותו בוקר תוצאה מזהירה של 7:26.4 ד' סביב הנורדשלייפה, נהוגה בידי אחד מאנשי צוות הפיתוח. תוצאה זו מהירה ב-2.6 שניות מהתוצאה המצויינת שקבעה הניסאן GT-R לא מכבר. אנשי GM הדגישו כי המכונית היתה סטנדרטית לחלוטין, מהדלק ועד לצמיגים. לדברי הנהג שקבע את התוצאה, היה מקום או שניים בו לדעתו ניתן היה לקצץ עוד מהזמן. התוצאה הטריה מהירה בלמעלה משניה מזו של הזונדה F קלאבספורט (אם כי זו האחרונה נקבעה על מסלול רטוב בחלקו), ומותירה מאחור עוד מכוניות-על כמו פורשה קאררה GT וקוניגסג CCR.כדי לשים את התוצאה הזו של ה-ZR1 בפרופורציה: רק שלוש מכוניות סדרתיות – וגם ההגדרה הזו נתונה מאד לויכוח – קבעו זמנים מהירים יותר אי-פעם בנורדשלייפה. שתיים הן מתוצרת רדיקאל הבריטית, SR8 ו-SR3, שספק אם יכולות להיות חוקיות על הכביש במדינה כלשהי מחוץ לבריטניה (ולמעשה מדובר בגרסאות של מכונית מירוץ לכל דבר), והשלישית היא דונקורוורט D8 RS 270 בגרסה משופרת לא-ממש-סדרתית, עם מנוע מחוזק ל-350 כ"ס – כאשר גם המכונית הסדרתית לא ממש מתאימה לשימוש מעבר לימי מסלול. במלים אחרות, ה-ZR1 היא המכונית ה"נורמלית" המהירה ביותר אי-פעם בנורבורגרינג. אבל משפטים כאלו שומרים על תוקפם, בדרך כלל, לזמן קצר בלבד...