ההשקה המקומית של האודי A4 החדשה הינה בוודאי אחד האירועים החשובים ביותר עבור מותג היוקרה הגרמני בארץ. אחרי הכל, מדובר במכונית הנמכרת ביותר שלו בארץ (29 אחוזים מכלל מכירות אאודי בשנתיים האחרונות). אבל כאשר הצגת המכונית החדשה משתלבת במתקפה היומרנית של אאודי בארץ ובעולם, הופכת ההשקה הזו אפילו חשובה יותר. האודי A4 החדשה היא בפירוש חלק חשוב בתוכנית אודי להוביל את שוק היוקרה הישראלי. ולמרות שהם מדברים על העשור הבא, הרי שצפי מכירות של כ-1,100 מכוניות למותג השנה, עשוי לקרב אותם למעמד הבכיר עוד קודם לכן.האודי A4 תוצע בתחילת הדרך בשלוש גרסאות עיקריות, 1.8 ליטר טורבו, 3.2 ליטר קוואטרו, ו-2.0 ליטר TDI. תוך חצי שנה תצטרף להיצע גם ה-3.0 TDI שממתינה לתיבה אוטומטית. אודי, כך אייל גלברט מנהל המותג, מסרבת בינתיים להיסחף למתקפת המחירים שמוליכה וולוו. זה אומר שתג המחיר ינוע בין 282,900 שקלים (1.8, ו-2.0 TDI) ל-378,000 שקלים. ההתייקרות אינה גדולה לעומת הגרסאות המקבילות היוצאות, אך לגרסת הבסיס היוצאת (2.0 ליטר) שהייתה אטרקטיבית במחירה ונטלה כ-35 אחוזים מהמכירות אין - ולא יהיה - תחליף. גלברט אינו מודאג מהיעדר הגרסה הפופולארית בהיצע. ''יש כאן אמירה. המותג מתפתח וצועד קדימה ויש דור חדש של מכוניות ספורטיביות יותר. אנחנו רוצים שהקהל ירגיש שהוא מתקדם קדימה וגם להביא לקוחות מהאודי A6, שגם היא תאבד בקרוב את גרסת הבסיס שלה (2.4 ליטר)''. גולדברט מצפה למכור כבר השנה בין 250 ל-300 כלים (למרות שזו אינה שנה מלאה). בשנה הבאה מצפים באודי למכור אף יותר.
אבל המתקפה של אודי תוסיף ותתחזק. בהמשך השנה צפויה אודי להתחיל במכירת ה-Q5, רכב הפנאי הקומפקטי שלה והיבואן מצפה למכירות נאות למדי. בין לבין תגענה גם האודי A3 המחודשת ומעט לפניה גרסת הקבריו שלה. בסוף השנה תתייצב בארץ ה-A6 המחודשת שמן הסתם תשמש עוד נדבך בהתקדמות של אאודי. גלדברט הדגיש שב-2015 יהיו לאודי 40 דגמים לעומת 22 שהיו לה בתחילת 2006. אלה יסייעו לצמיחה הגדולה של המותג. בכל מקרה הוא מאמין שהאודי A4 תמשיך להיות מעמודי התווך של המותג בארץ, יחד עם ה-A6.