את ה-CTS-V החדשה של קדילאק פגשנו לראשונה בתערוכת דטרויט בתחילת השנה. חמושה במנוע 6.2 ל' מוגדש שנלקח מהקורבט ZR1 ועם 550 כ''ס, חשפה הקדילאק החמה שיני-טרף של ממש אל מול התחרות הגרמנית. כמו בגרסת ה-V הקודמת, מדובר בנסיון לתת תשובה לדור האחרון של מפלצות ממשפחת M ו-AMG, ומאחר והרף עלה אצל הגרמנים – גם קאדילק הסירה את הכפפות.כפי שמקובל כיום עם מכוניות רבות ובודאי אלו הספורטיביות, ביקורים במסלול נורבורגרינג וביצועו הקפות רבות מהווה חלק מתהליך הפיתוח לצורך כיול המיתלים, בדיקת המכלולים תחת עומס וכמובן – בדיקה עד כמה המכונית באמת מבצעת את תפקידה כיאות. ובכן כנראה שבסעיף זה האחרון אין סיבה לדאגה: קאדילק מדווחת לנו כי במהלך נסיעות המבחן, ביום ו' האחרון, קבעה ה-CTS-V זמן-הקפה חורך-אספלט של 7:59.3 דקות – התוצאה הטובה ביותר אי-פעם לסדאן במסלול ה'נורדשלייפה' המפורסם. על מנת להציב את הנתון הזה בפרספקטיבה הנכונה, התוצאה הטובה ביותר שהשיגה עד עתה הב.מ.וו M5 בנורבורגרינג היא 8:13 דקות.
קדילאק מבטיחה לפרסם בשבועות הקרובים נתוני הספק וביצועים מדויייקים, כמו גם את מחירה של המכונית בשוק האמריקני שם יתחיל השיווק מאוחר יותר השנה.