באירופה מעוררות מכוניות אמריקניות קלאסיות, קרי: ענקיות, מוכרמות, עם מנועים עצומי-נפח ושצריך לדומם אותן בתחנת הדלק בכדי להצליח ולמלא את מיכל הדלק – תגובות קיצוניות; אם עדיין בחלקים נרחבים במערב אירופה להשאיר האמר לבד בחניה הוא דבר מסוכן (מאחר וההאמר ככל הנראה ייזוק על-ידי אנרכיסטים או סתם שונאי אמריקניות עם ספריי צבע ביד...), או שמי שנוסע בקאדילאק אסקלייד נחשב בוגד, פרימיטיבי, שחצן, בלתי מתחשב והורס כדור הארץ, הרי שיש גם את הצד השני; שם, אצל אלו שלא מחפשים להיות 'פוליטיקאלי קורקט', קיימת כמעט סגידה לעוצמה ולכוח האמריקניים, או לפחות לאופן בו אלו מצטיירים בדמות ה,בריונים' מהיבשת החדשה.Geiger Cars, סדנתו המצליחה של קארל גייגר ממינכן, עוסקת בייבוא מכוניות אמריקניות מובחרות, קרי טנדרים ענקיים, האמרים מכל הסוגים, וייפרים ודומיהם. אבל, לא מדובר רק בייבוא סדרתי, כאשר המכוניות מוצאות לכל דכפין בסוכנות השכונתית. גייגר מנגן היטב על נימי החיבה לאמריקניות ומציע כמעט כל גחמה, ויותר; כך תוכלו לבקש – ולקבל, לאחר תשלום ראוי – האמר H2 עם דלתות כנפי שחף, וייפר עם עוד כמה מאוד סוסים במנוע, טנדרי-ענק מונמכים או קורבטים עם פלסטיקה שתקשה עליכם לזהות מה מסתתר שם מתחת.
יצירתו האחרונה של גייגר מתבססת על הטנדר הגדול מכולם – ה-F650 מבית פורד. המפלצת הענקית גם כך (6.5 מ' אורך, 5.2 טון משקל עצמי...) תהפוך כל האמר שיחנה לצידה לגמד, דורשת רישיון משאית בכדי לנהוג בה ומ צויידת במנוע משאית בנפח 6.7 ליטר (דיזל, 6 צילינדרים) עם 320 כוח-סוס המועברים אל הגלגלים האחוריים הכפולים באמצעות גיר אוטומטי עם 6 מהירויות. בתור התחלה מדופן כל הפנים בעור משובח, הכרום נשפך כיין, כל גימיק אלקטרוני שתעלו על הדעת נדחף אל תא הנוסעים ומדרגות וידיות אחיזה שיעזרו לטפס מעלה, אל עמדת הנוסעים, הוספו סביב. רשימת התוספות מתחילה בשיפור המנוע במגוון רמות, מערכות שמע וניווט מכל סוג, אבזור הפנים בכל גחמה שתבקשו (כיסאות מתקפלים ומסתובבים, טלויזיות, בר משקאות, מקרר, גג נפתח רגיל או כפול ועוד) ועד להתקנת דלתות כנפי שחף המתרוממות באמצעות שלט-רחוק. מטורף? כן. אבל יש מי שמוכן לשלם בעבור טירוף שכזה...