לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, הודיעה אתמול (רביעי) על התחלת השיווק של פיג'ו 301 מעודכנת. שני החידושים העיקריים הם תיבת הילוכים אוטומטית חדשה – ומחיר מוזל.
את תיבת ההילוכים הקודמת בת ארבעת ההילוכים (AL4) מחליפה תיבה חדשה, בת שישה הילוכים של אייסין – תיבה המשרתת את רוב דגמי פיג'ו בשנים האחרונות. יחד עם זאת, שלא כמו שאר דגמי פיג'ו, ה-301 עדיין ממשיכה לעשות שימוש במנוע ה-1.6 ליטר (פרינס) האטמוספרי עם 115 כ"ס, ולא ביחידת 1.2 ליטר טורבו מודרנית.
צריכת הדלק הרשמית שופרה ועומדת על 14.7 ק"מ לליטר בממוצע, במקום 13.7 ק"מ לליטר עם התיבה הישנה. כמו כן, דרגת הזיהום הורדה במעט, מ-14 ל-13.
מעבר לכך, אנשי פיג'ו הוזילו את מחירה של ה-301, וזה יעמוד על 99,000 שקלים. מחיר זה נמוך ב-10% מהמחיר הקודם, שהיה 111,500 שקלים. בנוסף לאותה הוזלה, יזכו רוכשי 301 להטבה – בשלב זה ללא הגבלת זמן – בדמות טיפולים למשך שלוש שנים (או 60,000 ק"מ; מרווח הטיפולים של ה-301 עומד על 20,000 ק"מ או שנה), כאשר החבילה כוללת גם החלפת רפידות בלמים במקרה הצורך. שווי ההטבה, לפי אנשי לובינסקי, עומד על כ-3000 שקלים.
פיג'ו 301 המחודשת בישראל
צילום: מנהל