אלפא רומיאו ישראל החלה בשיווק הג'ולייטה המחודשת, אשר הוצגה לראשונה בתערוכת ז'נבה האחרונה. זו כבר מתיחת פנים שנייה שעוברת המכונית בת השש, כאשר באופן ברור המטרה היא ליישר קו עם מראה הג'וליה החדשה והמאוד חשובה לחברה. השינוי בולט במיוחד בחרטום, עם שינוי לכונסי האוויר, לפגוש ולמבנה השבכה. גם מאחור עבר הרכב שינוי, אם כי פחות בולט, ומתיחת הפנים כוללת חישוקים חדשים.
גם תא הנוסעים עודכן, עם טיפול בגווני סביבת הנהג, שיפור באיכות החומרים באזורים מסוימים, מושבים מחודשים, ושדרוג למערך המולטימדיה. המטרה העיקרית כאן היתה ליצור אווירה יוקרתית יותר – שוב מתוך כוונה ליישר קו עם הג'וליה. זו גם הסיבה לכך שסמלי אלפא והכיתובים הוחלפו לכאלו הדומים לאלה שבג'וליה.
רמות האבזור השתנו גם הן, וקיבלו שמות חדשים. בייחוד בולטת החלפת שם גרסת ה-240 כ"ס לוולוצ'ה – הכינוי 'תלתן ירוק' יישמר מעתה רק לגרסאות הספורטיביות-קיצוניות של דגמי אלפא.
אלפא גולייטה
צילום: מנהל
המבחר מתחיל בגרסה ידנית עם 150 כ"ס שעולה 170,000 שקלים (במחירון קיימת גם גרסת 120 כ"ס, 165,000 שקלים, שלא ברור אם תגיע) אך היבואן מתכוון להתמקד בגרסת ה-170 כ"ס עם תיבה אוטומטית (רובוטית דו-מצמדית) שתגיע בשלוש רמות גימור. רגילה (קומפטיציונה, 180,000 שקלים); 'מילאנו', שלה ריפוד עור, בקרת אקלים עם שליחה לאחור, חישוקי "18 לעומת "17 וגימור מהודר יותר; או 'ספורטיבה', שמציעה גימור חיצוני ופנימי ספורטיבי יותר (אך ללא עור). שתי האחרונות תעלנה 200,000 שקלים.
גרסת הוולוצ'ה תעלה 225,000 שקלים ותכלול בלמי ברמבו, דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה ומושבי ספורט משולבי אלקנטרה. חבילת ה-QV תוסיף עור, גג נפתח, כיוון חשמלי למושבים וקסנון תמורת 25,000 שקלים.
אלפא רומיאו גולייטה
צילום: מנהל