אחרי שבדור הקודם פיצלה רנו את קו המשפחתיות שלה לשני דגמים נפרדים – מגאן להאצ'בק ולסטיישן האירופאיות, פלואנס לגרסת הסדאן (שהתבססה על ה-SM3 של השלוחה הקוריאנית של רנו) – בדור הנוכחי חוזרות כל גרסאות המרכב לדור יחדיו תחת השם מגאן.
רנו מגאן סדאן החדשה – בישראל בתחילת 2017
צילום: מנהל
הרנו מגאן סדאן החדשה מקבלת את העיצוב המשפחתי החדש של רנו, ונראית בולטת בהרבה מהפלואנס האנמית. הדמיון לאחות הגדולה, הטליסמן, בולט - במיוחד בזנב - אך בפרופיל, ניכר ההבדל בין השתיים. גם תא הנוסעים מעוצב בסגנון הנוכחי של רנו, ובולט בו מסך מגע גדול ("8.7) במרכז הקונסולה המרכזית, לצד גלגל הגה קטום.
גרסת הסדאן, כמו האחרות, מבוססת על הרצפה העדכנית של רנו-ניסאן (CMF-C\D) - אולם לא נמסרו מידות המרכב, כך שלא ברור אם גם הפעם בחרה רנו בבסיס גלגלים ארוך יותר לסדאן. המידה היחידה שכן נמסרה היא נפח תא המטען – 508 ליטרים. מכובד, אבל מעט קטן יותר מבפלואנס.
רנו מגאן סדאן החדשה – בישראל בתחילת 2017
צילום: מנהל

תחום יחידות ההנעה משלב בין דורות ברנו. לצד יחידת ה-1.2 ליטר טורבו (130 כ"ס) עם תיבה רובוטית דו-מצמדית עם 7 הילוכים (או ידנית עם 6 הילוכים), יהיה אפשר למצוא גם את מנוע ה-1.6 ליטר האטמוספרי (115 כ"ס) שמשרת בפלואנס, בשידוך לאותה תיבה אוטומטית-רציפה (או ידנית עם 5 הילוכים). הסיפור חוזר על עצמו גם באגף הדיזל, עם מנוע ה-1.5 ליטר הוותיק (90-110 כ"ס) המשודך לתיבות 6 הילוכים, ידנית או רובוטית דו-מצמדית, לצד מנוע 1.6 ליטר החדש יותר (130 כ"ס), שיוצע עם תיבה ידנית בלבד (6 הילוכים).

החשיפה המלאה של רנו מגאן סדאן החדשה תתבצע, יש להניח, לקראת תערוכת פריז הקרובה, שתפתח את שעריה ב-1 באוקטובר. מקרסו, יבואנית רנו, נמסר כי המגאן סדאן תגיע לאולמות התצוגה בישראל – יחד עם כל שאר גרסאות המגאן החדשה – בתחילת 2017. עוד לא ידוע האם המגאן סדאן החדשה תיקרא כך או שמא תיקרא פלואנס, אבל כן ידוע שאלינו היא תגיע מהמפעל בטורקיה, המביא אלינו גם את הפלואנס הנוכחית.
רנו מגאן סדאן החדשה – בישראל בתחילת 2017
צילום: מנהל