הישג (לא) צפוי
רוי ניסני זוכה העונה להצלחה נאה באליפות פורמולה V8, וכבר טיפס שלוש פעמים על הפודיום - כולן למקום השני. לכן היה זה אך צפוי שמתישהו הוא יטפס גם על המדרגה הגבוהה. אבל אף אחד לא חשב שכשזה יקרה, זה יקרה פעמיים ברצף. כן, רוי ניצח בשני המקצים שנערכו בסוף השבוע הזה בסילברסטון, הישג מכובד לכל הדעות. בעצם, יותר ממכובד - זו הרי אחת מליגות הפורמולה הבכירות בעולם, רק שתי דרגות מתחת לפורמולה 1...
הנקודות שאסף על צמד המקומות הראשונים הקפיץ אותו במעלה הדירוג אל המקום השני בדירוג הכללי, כאשר יש עדיין ארבעה מירוצים (ושמונה מקצים) עד לסיום העונה, כך שהכל פתוח.
עדכון: רוי ניסני מנצח בשני המקצים בסילברסטון!
צילום: מנהל
זה לא היה קל. ניסני היה המהיר ביותר על המסלול, אך המוביל נהג "הגנתי" והצליח לחסום את ניסיונות הישראלי לעקוף. עד שבאחד מנסיונות העקיפה נגעו המכוניות האחת בשנייה "ועפו" מהמסלול. רק ניסני הצליח לצאת מזה, חזר למסלול מבלי להיעקף ולמרות הנזק למכונית הצליח לשמור על ההובלה עד לסיום. שיהיה במזל!

הישג צפוי
אלון דאי סיים את העונה שעברה כסגן אלוף אירופה במרוצי נסקאר, והעונה כבר שמע פעמיים את ההמנון הישראלי, לאחר שסיים פעמיים במקום הראשון. ולכן לכולם היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שיגיע למולדת הנסקאר - אמריקה.
עדכון: רוי ניסני מנצח בשני המקצים בסילברסטון!
צילום: מנהל
ואכן, לפני כחודשיים התבשרנו כי דאי נבחר לכיתת ההכשרה למרוצי נסקאר האמריקאיים - סוג של כיתת "מחוננים" שנועדה להכשיר את הדור הבא של הכוכבים בסבב הזה. ועכשיו הוא עובר מהכיתה אל המציאות - וקיבל חוזה להתחרות בסדרת הנסקאר האמריקאית, אולם יש לציין כי כרגע הוא יתחרה בקטגוריה הנמוכה יותר, ה-XFINITY NASCAR. אלון יתחרה תחת קבוצת MBM מוטורספורט.
שיהיה לו בהצלחה. אנחנו נמשיך לעקוב.