לואיס המילטון המשיך במסע הקאמבק המזהיר שלו כאשר ניצח בגרנד-פרי הברזילאי, שהיה דרמטי והופסק פעמיים בשל הגשם. ואולם המקום השני של ניקו רוזברג, שהבטיח ניצחון כפול למרצדס, אומר שמבחינת הנהג הגרמני מספיק גם מקום שלישי במירוץ הבא, שייערך באבו-דאבי ב-27.11, כדי לזכות באליפות. רוזברג עדיין מוביל בפער של 12 נק'.
פורמולה 1: המילטון רקד בגשם הברזילאי
צילום: מנהל
המילטון היה מעט מהיר יותר מרוזברג כבר בהקפות הדירוג, ואולם ביום המירוץ גשם סוחף הציף את המסלול, וגרם לדחיית ההזנקה, שנערכה לבסוף תחת מכונית קוצבת. תאונות גררו הוצאה נוספת של המכונית הקוצבת, אך כאשר קימי ראיקונן בפרארי הסתחרר על המסלול בתאונה דרמטית (גם סבסטיאן פטל חברו לקבוצה הסתחרר אך ניצל מתאונה) החליטו שופטי המסלול להפסיק את המירוץ ל-35 דקות. שבע הקפות אחרי שמהמכוניות חזרו למסלול (ועדיין תחת מכונית קוצבת) הוחלט שהתנאים עדיין גרועים והמירוץ הופסק שוב לכ-25 דקות.
בהמשך הייתה זו התאונה של פיליפה מאסה בוויליאמס שגררה עוד יציאה של מכונית קוצבת. זו לא היתה סתם עוד פרישה ממירוץ עבור הנהג הברזילאי הוותיק - הוא הרי הודיע על פרישה בסוף העונה, כך שזו היתה עבורו ההופעה האחרונה בגרנד-פרי הביתי. ומאסה הדומע זכה לחיבוקים בדרך חזרה הן מקבוצתו והן בפרארי בה נהג כל כך הרבה שנים.

פורמולה 1: המילטון רקד בגשם הברזילאי
צילום: מנהל
אבל כל זה קרה מאחור. מלפנים שלט המילטון, שנהנה ממירוץ רגוע יחסית וממסלול נקי, ולא סבל, כמו המכוניות מאחור, מרסס שעולה ממכוניות אחרות. הדרמות מאחור המשיכו לאורך כל המירוץ. אחת מהן הייתה שייכת לרד-בול. מקס וורסטפן, ילד הפלא של הקבוצה, הצליח אחרי ההזנקה השנייה לעבור את רוזברג ונראה מהיר יותר ממכוניות המרצדס. ואולם הימור של רד-בול על צמיגי ביניים מתוך הנחה שתנאי המסלול ישתפרו, לא עלה יפה. וורסטפן נאלץ להיכנס להחלפה נוספת ולחזור לצמיגי גשם וירד למקום ה-16. תוך 15 הקפות הוא הצליח לטפס עד למקום השלישי בתצוגת נהיגה מרשימה. הוא הקדים את סרג'יו פרז אותו עקף שתי הקפות לסיום ואת פטל (שהתלונן על כך שוורסטפן דחף אותו בנסיון העקיפה). אגב, המירוץ של וורסטפן ניצל בדרך נס כאשר הוא, כמו רבים אחרים, סבסב את מכוניתו לרוחב המסלול לפני הכניסה לישורת הזינוק, אך למזלו הוא שרד את הסבסוב ללא פגע. שישי סיים קרלוס סיינז (טורו-רוסו) לפני ניקו הולקנברג (פורס-אינדיאה), דניאל ריקרדו (רד-בול), פליפה נאסר (סאובר) ופרננדו אלונסו (מקלארן).
פורמולה 1: המילטון רקד בגשם הברזילאי
צילום: מנהל

גרנד-פרי ברזיל
1. לואיס המילטון- מרצדס
2. ניקו רוזברג- מרצדס
3. מקס וורסטפן- רד-בול
4. סרג'יו פרז- פורס-אינדיאה
5. סבסטיאן פטל – פרארי
6. קרלוס סיינז- טורו-רוסו
7. דניאל ריקרדו- רד-בול
8. ניקו הולקנברג- פורס אינדיאה
9. פיליפה נאסר- סאובר
10. פרננדו אלונסו- מקלארן


אליפות העולם לנהגים

1. ניקו רוזברג – 367 נק'
2. לואיס המילטון-355 נק'
3. דניאל ריקרדו- 246 נק'
4. סבסטיאן פטל- 197 נק'
5. מקס וורסטפן- 192

אליפות העולם ליצרנים

1. מרצדס – 722 נק'
2. רד-בול – 446 נק'
3. פרארי – 375 נק'
4. פורס-אינדיאה- 163 נק'
5. וויליאמס- 136 נק'