יותר משנתיים עברו מאז הוצג הדור השני של הפורד GT בתערוכת דטרויט, ובתערוכה השנה הצהירה החברה כי החלה המסירה ללקוחות – ובכל זאת רק עכשיו נחשפים נתוני ההספק של היפיפייה האמריקאית; ז את יחד עם השוואה מעניינת של זמן הקפה מול מתחרות נבחרות.
עד כה בפורד פרטו כי ה-GT משתמשת במנוע V6 בנפח 3.5 ליטרים עם שני מגדשי טורבו – "עם יותר מ-600 כ"ס", ולא פירטו. כעת פרסמו האמריקאים כי יחידת הכוח מתהדרת ב-647 כ"ס ו-76 קג"מ, כש-90% מהמומנט מתקבל כבר מ-3,500 סל"ד. הכוח, כזכור, עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבה דו-מצמדית בעלת 7 יחסי העברה.


למרות שימוש נרחב באלומיניום וסיבי פחמן במרכב, ה-GT שוקלת 1,360 ק"ג – שהם 70 ק"ג יותר מה-458 ספצ'יאלה (כנראה שלא הצליחו לשים יד על 488) ו-160 ק"ג יותר מהמקלארן 675LT. ההשוואה אליהן אינה מקרית; צוות הפיתוח של פורד לקח את שלושתן להתחרות נגד השעון במסלול קלאבוג'י מוטורספורט שבקנדה (Calabogie Motorsport), שנמצא לא רחוק מהמפעל בו מורכבת ה-GT.


ה-GT קבעה את זמן ההקפה המהיר ביותר ועצרה את השעון על 2:09.8 דקות. המקלארן והפרארי הקיפו את המסלול ב-2:10.8 ו-2:12.9 דקות בהתאמה. כדי לשים דברים בפרופורציות, נציין שהמסלול קצר יחסית: אורכו 5 ק"מ והוא כולל 20 פניות בלבד – כך שהבדל של שניה הוא משמעותי. בפורד הבהירו כי השתמשו באותו נהג לביצוע זמני ההקפה בשלוש המכוניות בתנאי מזג אוויר זהים, כשלכולן צמיגים חדשים ומיכל דלק מלא; אבל הם לא סיפרו כמה ניסיון הוא צבר בכל אחת מהמכוניות – דבר שיכול להיות משמעותי מאוד.


ולמרות המידע החדש, רב עדיין הנסתר על הגלוי בנוגע למכונית הספורט החדשה של פורד – אין מידע רשמי, למשל, לגבי תצורת המתלים. וכמובן – לגבי נתוני הביצועים.