כחצי שנה לאחר שבפיג'ו ישראל החלו לשווק את גרסת GTI של פיג'ו 308, נוחתת כאן הגרסה המחודשת שלה. השינויים החיצוניים, כמקובל במקרים כאלו, קלים - ונוגעים בעיקר לפגוש קדמי, השבכה ומכסה המנוע. גם "עיטורי הקרב" החיצוניים עודכנו מעט, ונוסף כעת גוון חדש – 'כחול מגנטי' – לצורת הצביעה שמכונה "קופה פרנש" (בצורת צביעה זו החלק האחורי של המכונית צבוע בשחור). השינוי העיקרי ב-GTI המחודשת הוא הוספת חבילת מערכות בטיחות הכוללת התרעה על סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי, קריאת תמרורים, עמעום אורות אוטומטי ומצלמה אחורית שבתמונתה משולבת תצוגת חיישני החניה.
פיג'ו 308GTI מחודשת בישראל - מ-190,000 שקל
צילום: מנהל

מבחינה טכנית, לא חל שינוי במכונית הספורטיבית של פיג'ו. הגרסה החמה לקומפקטית המוכרת ממשיכה להגיע במהדורה החזקה למנוע ה-1.6 ל' טורבו. זו מייצרת 270 כ"ס ו-33.7 קג"מ, המועברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת שישה הילוכים ידנית (אין אופציה אוטומטית) ודיפרנציאל מוגבל החלקה. מערכת ההנעה מאפשרת ביצועים מכובדים למדי: ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6 ש' והמהירות המרבית היא 250 קמ"ש.
גם רשימת האבזור נותרה עשירה, עם חישוקי "19, צמיגי משלין פיילוט ספורט (235/35), תאורת 'לד', מושבי ספורט, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה מקורית ובקרת אקלים. המחיר לא השתנה ונותר 190,000 שקלים. תוספת של גג זכוכית פנוראמי תעלה 10,000 שקלים, כאשר תוספת מחיר זהה נדרשת עבור צביעה דו-גוונית בתצורת ה"קופה פרנש".
פיג'ו 308GTI מחודשת בישראל - מ-190,000 שקל
צילום: מנהל