קריאת תיקון לפיג'ו 3008
קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, תזמן 442 כלי רכב מסוג פיג'ו 3008 בעל מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין, שיוצרו בין נובמבר 2016 ליולי 2017. קריאת שירות זו נועדה לצורך ביצוע שינוי בצמת חוטי החשמל של המתנע ("סטארטר"), כמו גם שינוי בצמת החשמל המחוברת לקוטב החיובי של המצבר. משך זמן ביצוע התיקון עומד על כשלוש שעות. זימון לבעלי כלי הרכב הרלוונטיים יישלח בהמשך.
חשוב לשים לב כי כל פעולה הקשורה בקריאה לתיקון, ובכלל זה בדיקה, תיקון או החלפת רכיב, מבוצעת ללא כל תשלום מצד בעל הרכב. התקנות בישראל קובעות עוד כי חובה לבצע את התיקון בתוך שישה חודשים. בעל רכב שלא ייענה לקריאה לתיקון, לא יוכל לחדש את רישיון הרכב, לבצע מבחן רישוי שנתי ("טסט") או להעביר בעלות.
בקצרה / העדכונים החמים של עולם הרכב
צילום: דני קושמרו, יח"צ
קווי לילה בסוכות
לכבוד חג הסוכות, יופעל שירות האוטובוסים 'קווי לילה' במהלך ימי חול המועד סוכות - החל מערב החג (רביעי, 4.10) ועד יום שישי הבא (13.10).
שירות "קווי לילה" כולל כיום כ-80 קווים הפעילים בכל הארץ, עם תוואי נסיעה ייחודי להם, בעיקר אל אזורי בילוי מרכזיים ('סינמה סיטי' ו'יס פלאנט' בראשל"צ, מתחם יד חרוצים והמסגר בת"א, העיר העתיקה בירושלים, 'יס פלאנט לב המפרץ' בחיפה ועוד), עד לשעות הלילה הקטנות (בחלק מהמקרים עד חצות, באחרים עד שעות מאוחרות יותר), במחיר של נסיעה רגילה.
שירות "קווי לילה" כפוף לתקנות התעבורה, כך שהמשמעות היא שבימי החג/ ימי שבת לא יופעלו הקווים (פעילותם תופסק כשעתיים לפני כניסת השבת/ חג, ותוחזר כשעה לאחר צאת השבת/ חג), פרט לחיפה, בה מותרת תנועת תחבורה ציבורית בשבת/ חג.
למפת קווי הלילה – לחצו כאן
בקצרה / העדכונים החמים של עולם הרכב
צילום: דני קושמרו, יח"צ
מבצעי דו-גלגלי במטרו מוטור
מטרו מוטור, יבואנית סאן-יאנג, ימאהה וקוואסאקי, מציעה הנחות על מגוון דגמים של מותגים אלו. הדו-גלגלי שעליו תינתן ההנחה הגדולה ביותר זהו ימאהה MT10 בגרסת SP - הדגם היקר ביותר המשתתף במבצע - שמחירו בחודש אוקטובר יהיה 100,000 שקלים, במקום 110,000. האופנוע הזול ביותר הוא סאן-יאנג סימפוני 125 סמ"ק, שמחיר המצבע שלו נקבע על 10,000 שקלים, במקום 11,000.
בתוך כך, מחירי דגמי הקטנוע סאן-יאנג ג'ט 4 וקוואסאקי VN900 הוזלו, ומחיריהם יהיו 8000 ו-60,000 שקלים בהתאמה - במקום 10,000 ו-65,000.
כביש 10 ייפתח לתנועה במהלך חג הסוכות
כביש 10, דרך הגבול עם צפון חצי האי סיני, ייפתח לתנועה אזרחית במהלך חג הסוכות – בקטע שבין ניצנה לבין צומת שיקמה (נקודת המפגש בין סוף כביש 10 לכביש 12). יש לציין שקטע הדרך לא מתחיל בדיוק בניצנה, אלא מצריך הגעה דרך היישוב עזוז – ומשם להתחבר דרך כביש 10.
קטע הכביש ייפתח לתנועה, בשני הכיוונים, למשך שבוע – בין יום חמישי הקרוב (5.10) ליום חמישי הבא (12.10), בין השעות 07:30 ל-18:00. אנשי רשות הטבע והגנים מדגישים כי האזור כולו מוכרז כשמורת טבע וכשטח צבאי, ולפיכך יש לנהוג בהתאם לשילוט בדרך, ולהקפיד על נסיעה בציר המוגדר בלבד, פרט למקומות בהם מותר לרדת מהדרך. עוד מדגישים אנשי רשות הטבע והגנים כי תוואי הדרך מפותל למדי, וכי הכביש שבור ולא מתוחזק – מה שמצריך נסיעה זהירה מהרגיל. שני פחי אשפה גדולים יוצבו לאורך הדרך (בין היתר, בכניסה להר חריף ובכניסה להר שגיא).
למעוניינים, האזור כולל מספר חניוני לילה - ביניהם חניון נחל חורשה, חניון בורות לוץ, חניון הר כרכום ועוד. פרטים נוספים ניתן למצוא במוקד מידע תיירות של מועצת רמת נגב (055-8912136) או באתר (קישור – כאן). כמו כן, בעת חירום, ניתן לצור קשר עם חמ"ל מתא"ם (08-9902926/7).
בקצרה / העדכונים החמים של עולם הרכב
צילום: דני קושמרו, יח"צ