הקלף העיקרי של חברת דאצ'יה הוא המחירים הזולים – ומחירון חדש שמפרסמת קרסו, יבואנית דאצ'יה, הופך את האס לג'וקר אמיתי. במחירון החדש ירדו מחירי כמעט כל דגמי המותג בשיעור של 5,000 עד 15,000 שקלים - הרבה מאוד כאשר זוכרים כי מראש מדובר במכוניות זולות יחסית.
 
ההוזלה הגדולה ביותר נעשתה ברכב הפנאי דאסטר, בגרסת דיזל-ידנית-הנעה קדמית, ברמת הגימור הבסיסית (לוריאט) – מחירה של זו כעת 90,000 שקלים, במקום 105,000 בעבר. הנחה מתבקשת מאז הושקה הגרסה הרובוטית של דגם זה ב-100,000 שקלים.
 
דאצ'יה לוגאן אוט' הוזלה: מ-70,000 שקל
צילום: מנהל
דאצ'יה דאסטר. כעת מחירו 90,000 שקלים
 
אבל הבשורה האמיתית היא במחירי המשפחתית הקטנה (מבוססת סופרמיני) של דאצ'יה, הלוגאן – הן בגרסת הסדאן והן בגרסת הסטיישן. בגרסאות בנזין-אוטומט (0.9 ל' טורבו, 90 כ"ס, תיבה רובוטית) יעלו מעתה 70,000 שקלים בלבד (הוזלה של 10,000 שקלים בסדאן, 13,000 שקלים בסטיישן) - מחיר זהה למחיר המבצע של רנו קליאו ידנית, עם אותו המנוע. מחיר גרסת הבנזין הידנית (סדאן בלבד) הוזל ל-65,000 שקלים. מחיר גרסאות הדיזל נותר כשהיה (85,000 לסדאן עם תיבה ידנית, 90,000 לסטיישן עם תיבה רובוטית).
 
 
דגם נוסף שמחירו הוזל הינו דוקר, רכב מסחרי המתחרה בסיטרואן ברלינגו ורנו קנגו. גם כאן ההוזלה מתייחסת רק לגרסת הבנזין (1.2 ל' טורבו, 115 כ"ס, תיבה ידנית), כאשר מחירה של זו נקבע על 85,000 שקלים, במקום 90,000 שקלים.
 
דאצ'יה לוגאן אוט' הוזלה: מ-70,000 שקל
צילום: מנהל
דאצ'יה דוקר. כעת מחירו 85,000 שקלים