סקודה סיטיגו עוברת רענון של אמצע החיים. מכונית המיני שהושקה בשנת 2011, תגיע לתערוכת ז'נבה בחודש הבא עם עיצוב מעודכן ויותר אבזור, כך על-פי הודעה שפרסמה היצרנית. הסיטיגו היא אחת משלוש אחיות תאומות - כולל פולקסווגן אפ! וסיאט מי.
הסיטיגו המחודשת מציעה עדכון קליל ביותר לעיצוב החיצוני, עם מכסה מנוע חדש, סבכה שונה, פגוש מעודכן ופנסי ערפל חדשים (כעת גם עם הפעלה לפי כיוון הנסיעה). בתא הנוסעים יוצע גלגל הגה מצופה עור, לוח מחוונים חדש ועוד שינויים מינוריים, בהם מטרייה מתחת למושב הנוסע הקדמי.
סקודה סיטיגו מתרעננת - בישראל בסוף השנה
צילום: מנהל
בניגוד לאפ! שנמתחה אשתקד, הסיטיגו לא מקבלת מנוע טורבו - ותמשיך להציע רק את מנוע ה-1.0 ליטר (60 או 75 כ"ס). בישראל מוצעת כיום רק הגרסה החלשה, עם תיבה ידנית או רובוטית חד-מצמדית. דגם זה מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 14.4 שניות ולמהירות מרבית של 162 קמ"ש.
תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 24.4 ק"מ לליטר בגרסה הידנית (22.2 כיום), בין היתר תודות למערכת עצור-סע לחסכון בדלק ברמזורים. נתון תצרוכת דלק לגרסה הרובוטית לא פורסם. לפי שעה לא ידוע האם יבואנית המותג, חברת צ'מפיון מוטורס, תציע גרסאות נוספות או אחרות של הסיטיגו בישראל.
מכונית המיני המחודשת של סקודה תושק בתערוכת ז'נבה, ותשווק באירופה זמן קצר לאחר מכן. מחברת צ'מפיון מוטורס נמסר כי לישראל היא צפויה להגיע בסוף 2017.
סקודה סיטיגו מתרעננת - בישראל בסוף השנה
צילום: מנהל