קארים חביב
מנהל העיצוב של מותג ב.מ.וו, קארים חביב, עוזב את החברה - כך מדווחת התקשורת הגרמנית מפי מקור בב.מ.וו, אולם לא ניתן אישור רשמי לנושא.חביב עמד בראש מחלקת העיצוב של היצרנית, תחת מנהל העיצוב של קבוצת ב.מ.וו (כולל מיני ורולס-רויס), אדריאן ואן הוידונק.
חביב, 46, נולד להורים ממוצא לבנוני-קנדי. הוא למד הנדסה באוניברסיטת מק'גיל בקנדה, ועיצוב במכללת האומנות של פסדינה, קליפורניה. בתפקידו הראשון בב.מ.וו, לפני קרוב ל-20 שנה, עבד כמעצב תאי נוסעים.
חביב הצטרף לב.מ.וו בשנת 1998, ועבד שם עד לשנת 2008, אז עבר למרצדס למשך שנתיים. בשנת 2012 חזר כמנהל העיצוב של ב.מ.וו. נכון לעתה לא ידוע מי יחליף אותו בתפקיד.
זוהי פרישה שלישית במחלקת העיצוב של ב.מ.וו בתקופה האחרונה. מלבד חביב, גם אנדריאס וורמינג (מיני) ובנויט ג'ייקוב (דגמי i) פרשו מתפקידם בשנה שעברה. שניהם עברו ליצרניות רכב סיניות - מגמה הצוברת תאוצה בשנים האחרונות. הסינים משלמים כסף רב למעצבים, מהנדסים ובכירים אחרים בתעשיית הרכב המערבית, בניסיון להביא את מכוניותיהם לרמה הבינלאומית.
עזיבת חביב מותירה את אדריאן ואן הוידונק עם מנהל עיצוב אחד בלבד תחת חסותו - ג'יל טיילור המופקד על רולס-רויס. למרות שפרשו עוד בשנה שעברה, ב.מ.וו לא מינתה מנהלי עיצוב חדשים למיני ו-i במקומם של וורמינג וג'ייקוב.
מעצב ב.מ.וו, קארים חביב, פרש במפתיע
צילום: מנהל