מי שחובב מכוניות כנראה מכיר את הסופרבול – גם אם אינו מתעניין בפוטבול האמריקאי. המשחק, אירוע הספורט היחיד החשוב ביותר בארצות הברית, אחראי לאחד משידורי הטלוויזיה הנצפים ביותר (אם לא ה-) ומכאן לפרסומות שמחיר שידורן הוא הגבוה ביותר בעסק. לפעמים אפילו יותר.
המשחק שיפגיש את אלופת ה-AFC (ניו אנגלנד פטריוטס) עם אלופת ה-NFC (אטלנטה פלקונס) ויקבע מי תהיה אלופת ה-NFL, ייערך ב-5 לפברואר, ולפי התחזיות יצפו בו השנה למעלה מ-100 מיליון צופים.
הבאנו ארבע פרסומות שנוצרו עבור הסופרבול, של יצרני מכוניות כמובן.

1. קיה נירו: על יכולת שטח ושירות לקוחות
2. לקסוס LC500: סיה ואנשי הפלא

3. מרצדס AMG GT רודסטר: האחים כהן מביימים, Born To Be Wild בביצוע Steppenwolf על המוזיקה, הארליסטים במחווה לסרט דגול – והפתעה
4. תקועים? לפורד הפיתרון!