מיני ישראל הכריזה על תחילת השיווק של הגרסה ההיברידית הנטענת לקאנטרימן החדשה, אשר נחתה בארץ לפני חודשים ספורים במהדורות הרגילות. כפי שדיווחנו בעבר, הגרסה הנטענת מצוידת במנוע 1.5 ליטר מוגדש המייצר 136 כ"ס ותיבה אוטומטית עם 6 הילוכים, ובמנוע חשמלי מאחור שמייצר 88 כ"ס. ההספק המשולב הוא 224 כ"ס (חזק מאשר בקופר S שיש לה 190 כ"ס), ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 6.8 שניות והמהירות המרבית היא 198 קמ"ש (7.4 ש' ו-225 קמ"ש בקופר S).
לקאנטרימן טווח נסיעה חשמלי רשמי של 38 ק"מ, והמהירות המרבית בחשמל בלבד היא 125 קמ"ש. זמן טעינת הסוללה הוא 2.5 שעות והאחריות עליה היא ל-6 שנים או 100,000 ק"מ. כמובן שלגרסה זו הנעה כפולה, בשעה שהקאנטרימן נמכר עד כה רק עם הנעה קדמית. נפח תא המטען קטן ב-10% ל-405 ליטר (450 ל' בגרסאות הרגילות).
מיני קאנטרימן היברידי בישראל
צילום: מנהל
יותר אבזור
הגרסה הנטענת לקאנטרימן תוצע בשתי רמות גימור, ולהן, כיאה לקו ההיברידי-נטען של קבוצת ב.מ.וו, אבזור שופע מהרגיל. לרמה הבסיסית, 'פפר', שמחירה 215,000 שקלים, חישוקי "17, מולטימדיה עם בלוטות' וצג "6.5, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, תאורת אווירה ייחודית ועוד. לרמת הגימור הבכירה, 'צ'ילי', המוצעת ב-249,000 שקלים, תאורת לד, חישוקי "18, גג פנורמי מפוצל, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, וחיישני חני ושילוב של עור ובד בריפוד המושבים. כמו בשאר גרסאות הקאנטרימן, גם זו הנטענת תגיע עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום אורות אוטומטי.
העובדה שמחיר הגרסה הנטענת זול משמעותית מזה של הקופר S (שעולה 265,000 שקלים) ויחד עם זאת רמת הציוד גבוהה יותר, עשויה לסייע לה להיות הנמכרת ביותר בהיצע הקאנטרימן.
מיני קאנטרימן היברידי בישראל
צילום: מנהל