ניסאן אקס טרייל 2017 - אוטו

ניסאן אקס טרייל 2017 יד שניה

ניסאן אקס טרייל 2017 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
19.6 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2015

ניסאן אקס טרייל 2017 יתרונות וחסרונות

יתרונות אבזור בטיחות עדכני, 7 מקומות, יכולת מנוע טובה, צריכת דלק חסכנית.
חסרונות השורה השלישית טובה רק לילדים, נוחות הנסיעה בינונית ורמת הרעש גבוהה מדי, היכולת בשטח מוגבלת מאוד.
בשורה התחתונה רכב פנאי לשבעה, בטיחותי וחסכוני.

ניסאן אקס טרייל 2017 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    רגע לפני מתיחת הפנים שעבר לקראת 2018, ניסאן אקס טרייל קיבל בישראל גרסת דיזל בכירה חדשה - עם מנוע 2.0 ליטר. עד תחילת 2017, הדור השלישי של ניסאן X-טרייל שווק אצלנו עם מנוע אחד - 1.6 ליטר, טורבו-דיזל, עם 130 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. החל מחודש מרץ 2017 מוצעת גרסה חזקה יותר.

    מנוע ה-2.0 ליטר מפיק 177 כ"ס ומומנט של 38.7 קג"מ, משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומניע את ארבעת הגלגלים. בהשוואה לגרסת ה-1.6 ליטר (הנעה קדמית) ששווקה עד עכשיו, מדובר בתוספת של 47 כ"ס ו-6.1 קג"מ.

    כמו בשאר הגרסאות, גם לזו שבעה מקומות, והיא תשווק ברמת גימור "טקנה" (Tekna) הבכירה בלבד. זו כוללת מושבי עור קדמיים עם כוונון חשמלי וחימום, חישוקי "19, יחידות תאורה קדמיות מסוג לד, הנעה ללא מפתח ותא מטען חשמלי.

    אבזור הבטיחות המתקדם כולל התרעה על עייפות הנהג, זיהוי רכב בשטח מת, וזיהוי הולכי רגל. כן מוצעות מערכות לבלימת חירום אוטונומית, זיהוי תמרורים ובקרת סטייה מנתיב.

  • עיצוב ונוכחות

    האקס טרייל אינו נראה כמו קשקאי מתוח, אלא כמו אח גדול וחסון. יש דימיון ברור בין השניים בחזית ובפרטים שונים (קימור הכנף הקדמית, חיתוך שמשת הצד האחורית), אבל הוא לא מוגזם. הוא אינו נראה גדול או מגושם, אבל העובדה שהוא נחשף לפני הקשקאי מורגשת - הוא אומנם נראה עכשווי אך פחות קליל וצעיר.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג נעימה ומזכירה את זו שבקשקאי, ולתחושה תורם גג זכוכית פנוראמי נפתח. המחוונים וצג המידע (עמוס התפריטים) שביניהם הם בעלי מראה עכשווי, ומערכת בקרת האקלים נוחה לתפעול ויעילה אבל רועשת.

    המושבים בשרניים, אך אינם נוחים במיוחד בנסיעות ארוכות, המרחב ליושבי השורה המרכזית גדול ויש יציאות מיזוג חשובות. אולם השורה השלישית צפופה אפילו ביחס למקובל בקטגוריה, ובעיקר חסר מקום לרגליים.

    קיפול המושבים האחוריים קל ואז מתקבל תא מטען גדול ונוח עם אפשרות למחיצות.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.6 ליטר דיזל (130 כ"ס) מציע זמינות כוח טובה וצובר מהירות באופן קליל ולא מאומץ. התפעול המדורג של התיבה מצליח לחקות ביעילות פעולת תיבה אוטומטית "רגיל". התלונה היחידה הא לגבי השתהות בולטת ביציאה מהמקום. במהירויות איטיות ובעמידה המנוע רועש, גם אם לא בווליום צורם. צריכת הדלק יותר ממפצה על כך - בשיוט הוא השיג 17.5 ק"מ לליטר וביום שכלל קטעים מאומצים השיג 12.1 קילומטרים לכל ליטר. מכובד מאוד.

  • נוחות והתנהגות

    ניסאן אקס טרייל 2017 אינו נוח במיוחד בעיר, שם הוא מעביר לתא הנוסעים כמעט כל סוג שיבוש. מחוץ לעיר המצב משתפר, כאשר השיבושים מפריעים פחות וה-X מציג ריסון תנודות טוב. הוא גם אינו שקט במיוחד וסובל מרעשי כביש בולטים.

    גם בשטח הוא אינו נוח במיוחד, אך ריסון מרכב טוב תורם לביטחון בנהיגה מהירה. בשבילים משובשים הוא גם עלול להתקשות להעביר את כוחו באופן זורם.

    בכביש המפותל האקס טרייל מעניק תחושה ראשונה דינמית - המתלים הנוקשים מרסנים את זוויות הגלגול והתגובה להגה (הקל מדי) מהירה. הוא מציג התנהגות מאוזנת בדרך כלל, אך אם תדחקו אותו לפינה הוא מתחיל להתנהג באופן לא צפוי. תחת עומס הבלמים, שחסרים נשיכה ראשונית, מאבדים מיכולתם מהר מהרצוי.

     

  • תמורה למחיר

    גרסאות הבסיס המוזלות מציעות תמורה טובה לכסף, בזכות שילוב מנוע דיזל חסכוני ושבעה מושבים. הגרסאות המאובזרות יקרות מדי ופחות אטרקטיביות בתמורתן.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2017 הגרסה הנמכרת הייתה טקנה 1.6 ליטר דיזל עם כ-1600 יחידות.

    אחריה גרסת ויזיה 1.6 דיזל ליטר עם כ-1300 יחידות.

  • מה חדש בניסאן אקס טרייל 2017

    במרץ 2017 הצטרף מנוע נוסף: 2.0 ל', 177 כ"ס עם אותה תיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה קבועה. בסוף 2017 הגיע ארצה אקס טרייל לאחר מתיחת פנים שעיקרה עדכונים קוסמטיים ותוספת אבזור נוחות ובטיחות, וללא שינוי ביחידות הכוח.

  • סיכום

    ניסאן אקס טרייל 2017 נראה נכון ואופנתי, מציע תא נוסעים נעים ומרווח לחמישה, ורק השורה השלישית נראית כאילו הוספה רק במחשבה שניה, ומציעה תנאי מחיה פחות טובים מהמקובל. נקודת החוזק הברורה היא חטיבת הכוח החסכונית והיעילה, שתתאים למי שגומא מרחקים ורוצה לשלב שבעה מושבים בפנאי.

ניסאן אקס טרייל 2017 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ניסאן אקס טרייל
ניסאן אקס טרייל גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1598
130
1,333
-
1598
130
1,413
-
1995
177
1,427
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים ניסאן אקס טרייל

ברשותך ניסאן אקס טרייל?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5