אלפא רומיאו סטלביו 2017 - אוטו

אלפא רומיאו סטלביו 2017 יד שניה

אלפא רומיאו סטלביו 2017 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח יוקרה
גירסה מומלצת:
14.0 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

אלפא רומיאו סטלביו 2017 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב חיצוני מרשים, ביצועים טובים, יכולת דינמית גבוהה.
חסרונות איכות ביצוע בתא הנוסעים והנדסת אנוש, נוחות נסיעה.
בשורה התחתונה אלטרנטיבת פנאי אחרת לשוחרי נהיגה.

אלפא רומיאו סטלביו 2017 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    במאי 2017 הושק בישראל רכב הפנאי הראשון של אלפא רומיאו, הסטלביו, אשר נשען על פלטפורמת הג'וליה החדשה, וחולק עימה בסיס גלגלים באורך 282 ס"מ. הוא מוצע כרגע רק עם הנעה כפולה, ששולחת את עיקר הכוח לאחור, אך יכולה להעביר עד 50% לפנים במקרה הצורך.

    הסטלביו הושק במהדורת 'פירסט' המצוידת במנוע 2.0 ל' טורבו המפיק 280 כ"ס. בשנה הבאה תצטרף גרסת התלתן ירוק, עם מנוע 2.9 ל' טורבו (V6) שמפיק 510 כ"ס, אבל הגרסה החשובה מבחינת מכירות תגיע בקרוב, ולה מנוע 2.0 ליטר עם 200 כ"ס.

    אלפא רומיאו סטלביו 2017 לדרך ברמת גימור מהודרת למדי, שכוללת שילוב בין תאורת קסנון אדפטיבית ללד, קאליפרים צבעונים, חישוקי "20, גג זכוכית פנוראמי ודלת אחורית עם תפעול חשמלי. מבפנים ניתן למצוא מפתח חכם עם מתג התנעה על ההגה, מולטימדיה עם צג "8.8, בקרת אקלים, ריפוד מעור, דיפונים מעץ, תפעול חשמלי לכיוון המושבים הקדמיים, ותפעול הילוכים מההגה. בצד הבטיחותי כולל הרכב בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל והתרעה על סטייה מהנתיב (אך בינתיים ללא בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטחים מתים).

  • עיצוב ונוכחות

    מרכב איטלקי, בטח כזה עם סמל של אלפא רומיאו, יש ציפיות ליופי ולעיצוב שונה ומושך - והסטלביו פוגע בול באספרסו, עם עיצוב מרשים בקימוריו ובפרופורציות שלו.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים נאה אך מרשים פחות. לא כל הבוחנים אהבו את עיצוב סביבת הנהג, אבל גם אלו שמאוד התלהבו ממנו הסכימו שלאלפא יש עוד מה לשפר בכל הקשור באיכות חומרים. גם דיוק ואיכות ההרכבה אינם מצטיינים. במרכז הקונסולה מסך אורכי בגודל "8.8 שמתופעל על ידי חוגה — לא ממש נוח ואינטואיטיבי לתפעול — ומסך נוסף נמצא בלוח המחוונים.

    המרחב מלפנים מצוין בכל הממדים, אבל תנוחת הישיבה לא היתה לטעמם של כולם. גבוהים ישמחו למושב שיורד נמוך יותר או לחילופין להגה שעולה גבוה יותר. מאחור מרווח הברכיים סביר ומרווח הראש טוב. תא המטען גדול, אבל לא רחב במיוחד.

     

  • מנוע וביצועים

    אלפא רומיאו סטלביו הגיע למבחן עם מנוע 2.0 ליטר טורבו המספק 280 כ"ס ו־40.8 קג"מ. התפוקה הזו מועברת לארבעת הגלגלים דרך תיבה אוטומטית בת שמונה הילוכים. ראוי לציין גם שבזכות שימוש נרחב באלומיניום, הסטלביו הנבחן שוקל 1660 ק"ג, נתון הנמוך משמעותית מרוב המתחרים.

    בסטלביו יש לקבע את בורר ה־DNA, בורר מצבי הנהיגה של אלפא, במצב ״דיינמיק״, אחרת הכיול מרוכך מדי; כאשר הבורר במצב זה, מקבלים יותר משקל להגה ותגובות עדיפות ממערכת ההנעה, וכאשר המנוע נמצא מעל ל־2500 סל"ד (וקצת), הכוח שופע כמצופה. צריכת הדלק בימי המבחן היתה טובה בהתחשב באופי הנהיגה, עם ממוצע של 7.8 ק"מ/ל', ובשיוט נינוח רשמנו 13.1 ק"מ/ל'. לא רע.

     

  • נוחות והתנהגות

    בפיתולים, המסה מרוסנת היטב, ההגה מהיר, התגובה להפנייה חדה ומדויקת, והאחיזה מעולה בזכות צמיגי הענק. החדשות הפחות טובות באות מההגה, שמשקלו קל מדי והוא מנותק לחלוטין מתחושה. גם הבלמים אינם ברמה של המנוע ושל היכולת הדינמית, והם מתעייפים מהר מהצפוי.

    בכל הקשור לנוחות נסיעה אלפא רומיאו סטלביו 2017 לא אחיד. באופן כללי הוא מצליח להציע נוחות נסיעה סבירה, אבל מעביר פנימה חלק מהשיבושים הקטנים, ולא מסתדר ממש טוב על החדים יותר. נוחות הנסיעה מחוץ לעיר טובה לרוב, אבל רצף שיבושים קטנים מסוג מסוים יכול להכניס אותו לוויברוץ מציק.

     

  • תמורה למחיר

    הסטלביו מוצע במחיר תחרותי לקטגוריה ומציע שפע אבזור - כך שהתמורה בהחלט טובה.

  • מה חדש באלפא רומיאו סטלביו 2017

    ביולי 2017 החל שיווקה של גרסה מוזלת לסטלביו. מדובר בגרסת 2.0 ליטר טורבו עם 200 כ"ס ו-33.6 קג"מ אשר מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.2 שניות ומטפסת למהירות מרבית של 215 קמ"ש (5.7 שניות ו-230 קמ"ש ב-280 כ"ס). היא משודכת כמו יתר הגרסאות לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה.

    רמת הגימור הבסיסית, "מילאנו", כולל תאורת קסנון אדפטיבית משולבת לד, חישוקי "18, חלון גג פנוראמי ודלת אחורית חשמלית. עוד תקבלו מפתח חכם עם מתג התנעה בתוך גלגל ההגה, מולטימדיה עם מסך "6.5, בקרת אקלים, מושבים בריפוד משולב עור ובד ותפעול חשמלי למושבי הנהג והנוסע לצידו. אבזור הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל והתרעת סטייה מנתיב

    רמת האבזור "מילאנו ספיישל" מוסיפה חישוקי "19, חיישני חנייה קדמיים, מצלמת נסיעה לאחור וריפודי עור בצבע אדום-חום או שחור. היא מצוידת גם במסך מולטימדיה גדול יותר ("8.8) ותצוגה צבעונית בין המחוונים.

     

  • סיכום

    הסטלביו הוא רכב מסוגנן ומעוצב. הוא מאובזר כיאות, יחידת ההנעה טובה והיכולת הדינמית גבוהה. תא הנוסעים טעון שיפור ונוחות הנסיעה לא תמיד טובה, אך ניתן לשער שגרסאות עם מידות צמיג צנועות יותר, יציעו נוחות משופרת. אבל מעל לכל, זה רכב עם אופי וקסם - וזה משהו שנדיר למצוא בקטגוריה הזו.

אלפא רומיאו סטלביו 2017 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג אלפא רומיאו סטלביו

כתבות ומבחני דרכים אלפא רומיאו סטלביו

ציון ותגובת גולשים

ברשותך אלפא רומיאו סטלביו?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

2
  • האוטו שלי

    אלפא רומיאו סטלביו 2.0 ל' טורבו, אוט', Milano, 4x4
    מודל: 2017 - 2017

    תאריך: 19.07.2021

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

  • האוטו שלי

    אלפא רומיאו סטלביו 2.0 ל' טורבו, אוט', Milano Speciale, 4x4
    מודל: 2017 - 2017

    תאריך: 19.07.2021

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב לא

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5