אופל ישראל תחדש את מבחר הדגמים שלה במהלך 2017. הדגם החשוב ביותר הוא רכב הפנאי הקטן מוקה X. גרסה מחודשת הוצגה בז'נבה והשקה לדגם נערכה בספטמבר. המוקה X יגיע לישראל לקראת מחצית 2017.
בנוסף לשינויים בולטים בעיצוב החוץ, המוקה המחודש התעדכן לא מעט בפנים, עם מחוונים חדשים, כמו אלה שבאסטרה והמולטימדיה העכשווית של אופל (אינטלינק 4.0) הכוללת צג מגע, בלוטות' ומצלמה. המוקה יוצע עם מנוע ה-1.4 ליטר המוגדש והחדש של ג'נרל מוטורס המייצר 150 כ"ס, ועם תיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים. אופל תחזק את ההיצע עם גרסה כפולת הנעה, אם כי לא ברור עד כמה תוספת כזו מבוקשת בכלים כאלה.
אופל תחדש במספר חזיתות
צילום: מנהל
עוד לפני המוקה X, ובתחילת השנה הבאה, ינחת בארץ הזפירה המחודש. המיניוואן לשבעה של אופל עבר לאחרונה מתיחת פנים שזיכתה אותה בחזית כמו זו שבאסטרה החדשה. סביבת הנהג עודכנה מהותית כדי לקבל את מערך המולטימדיה החדש של אופל. באירופה קיבל הזפירה את מערכות הבטיחות המתקדמות של אופל, ומעניין יהיה לראות כמה ממערכות אלה יגיעו אתו לישראל.
במחצית השנייה של 2017 צפויה להגיע ארצה מכונית הדגל של אופל, המשפחתית הגדולה אינסגניה, בדגם כל-חדש; הרכב שממדיו גדולים מהאינסיגניה הנוכחית, יוצע עם מנועי 1.5 ליטר ו-2.0 ליטר טורבו חדשים ועם תיבות אוטומטיות בעלות 8 הילוכים ומערכות בטיחות מתקדמות.
ומה קורה עם הקארל? לפחות כרגע אין כוונה, כך נראה, להביא לארץ את המיני (השנייה, בנוסף לאדם) של אופל.
אופל תחדש במספר חזיתות
צילום: מנהל