כמעט שנה לאחר שנחשף באירופה, אופל ישראל החלה בשיווק הזפירה המחודש. המיניוואן הקומפקטי בעל שבעת המושבים זכה לטיפול חיצוני מהסוג המקובל, שעיקרו אימוץ הפנים העכשוויות של אופל, עם דמיון ברור לאסטרה החדשה. זה כולל תאורה חדשה שלה קווי לד (לתאורת יום) שמשתלבים עם הפסים האופקיים בסבכה החדשה. גם האיתות הקדמי משתמש בתאורת לד. המטרה היא כמובן לשוות לרכב מראה מודרני וקליל יותר מבעבר. מתיחת הפנים כוללת גם פגושים חדשים, שמאריכים את הרכב בס"מ אחד (467 ס"מ).
אופל זפירה המחודש בארץ
צילום: מנהל
בתא הנוסעים חודשה סביבת הנהג באופן מהותי, כאשר הפרט הבולט ביותר הוא אימוץ מערך המולטימדיה העכשווי של אופל שכולל צג מגע בגודל "7 עם שמע, בלוטות' וממשק אפל קארפליי. אימוץ מערך זה גרר שינוי בכל הקונסולה המרכזית. כמו באסטרה, גם כאן המטרה הייתה לייצר סביבה נקייה יחסית מלחצנים. אופל טוענים גם לשיפור באיכות החומרים וההרכבה.
באירופה קיבל הזפירה את מערך הבטיחות החדש, שמכונה 'אופל איי' וכולל בלימה אוטונומית, התרעות על סטייה מהנתיב, ניטור שטחים מתים ועוד. כאן, בארץ, הוא יסתפק במערך המובילאיי.
כמו בעבר, אופל זפירה יוצע עם מנוע ה-1.4 ליטר הוותיק, שמפיק 140 כ"ס, ולא המנוע החדש יותר כמו זה שמוצע באסטרה. החישוקים הם בקוטר "17 – אבל מברזל. המחיר ירד קלות ועומד כעת על 170,000 שקלים (171,000 בעבר).
אופל זפירה המחודש בארץ
צילום: מנהל