דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, הכריזה היום על קריאה לתיקון תקלת בטיחות סדרתית (Recall) של דגמי מאזדה 6. קריאה זו מהווה הרחבה לקריאה קודמת שפורסמה ביולי 2015.
קריאה זו מתייחסת ל-8778 מכוניות מדגם מאזדה 6 שיוצרו בין 6.9.2007 ל-6.1.2010.
הקריאה לתיקון היא בעקבות חשש לכשל בנַפָּץ של כרית האוויר בצד הנוסע, עקב חשיפה ארוכה ללחות במשך השנים ו/או בעיות בייצור הנַפָּץ. בעקבות זאת, תוחלף כרית האוויר בצד הנוסע.
מאזדה 6 נקראת למוסך
צילום: מנהל
היבואן מודיע כי לפי היצרן בשלב זה לא קיים צפי בהיבט זמינות החלפים לטובת ביצוע קריאה זו. הודעה כתובה תשלח בדואר ישראל עם הגעת החלפים לכל בעלי המכוניות הרלוונטיות. לבדיקה האם מספר הרישוי כלול בהוראה ניתן לבדוק באתר www.mazda.co.il או להתקשר למוקד שירות הלקוחות של דלק מוטורס בטלפון: 08-9139995.
התיקון – האמור להימשך כשעתיים – יתבצע ללא תשלום במרכזי השירות המורשים לטיפול ברכבי מאזדה מטעם דלק מוטורס. ניתן לקבל את רשימת מרכזי השירות בפנייה למוקד שירות הלקוחות או באתר www.mazda.co.il. יש לתאם מראש את מועד ביצוע העבודה מול מרכז השירות.
יש לציין כי ע"פ תקנה 306 (ב') לתקנות התעבורה משרד התחבורה, לא יחודש רישיון רכב של כלי רכב שלא יבצע קריאת תיקון זו תוך 6 חודשים. בנוסף, ולפי תקנה 306 (ג'), לא תתאפשר העברת בעלות לרכב שלא בוצעה בו קריאת שירות כאמור.
מאזדה 6 נקראת למוסך
צילום: מנהל