לא מזמן התבשרנו על פרישתה של פולקסווגן מה-WRC, וכעת יש חדש מסבסטיאן אוג'ייה – האלוף בארבע השנים האחרונות: הוא חתם בקבוצת M-Sport הבריטית, וינהג בפיאסטה WRC, במקביל לאוט טאנאק האסטוני שנוהג בקבוצה מאז 2011.
אוג'ייה, יחד עם הנווט שלו, ז'וליאן אינגרסיה, היו הצוות הדומיננטי בזירה מאז עזיבת לואב: חוץ מארבע האליפויות הרצופות, הם זכו גם ב-38 מירוצים, עלו על הפודיום 56 פעמים וניצחו ב-475 סטייג'ים. הספק מרשים בהחלט.
ההצגה חייבת להימשך: סבסטיאן אוג'יה חותם ב-M-Sport
צילום: מנהל
אוג'ייה ינהג בפיאסטה WRC החדשה ש-M-Sport פיתחה עבור עונת 2017. היא מבוססת על הדור החדש של הפיאסטה (שהוצג מספר שבועות), ולדברי מנהל הקבוצה 95% מהמכונית חדש לגמרי. המנוע מפיק 380 כ"ס וכ-46 קג"מ מנפח של 1600 סמ"ק, והעיצוב החיצוני מנצל את התקנות החדשות בקטגוריה, שמתירות שימוש נרחב בעזרים אירודינמיים.
כמו שסיפרנו לכם בעבר, זירת ה-WRC ב-2017 עומדת להיות מעניינת ומאתגרת בהרבה מבעבר, כאשר מול הפיאסטה החדשה יתמודדו, חוץ מה-i20 שהפגינה יכולת גבוהה ב-2016, גם נציגות חדשות מטויוטה ומסיטרואן. – עם הצטרפותה של טויוטה וחזרתה המעניינת של סיטרואן עם ה-C3 WRC לראלי העולמי.
העונה הקרובה של הראלי העולמי תיפתח ב-20 בינואר, בראלי מונטה קרלו המיתולוגי. יהיה מעניין לראות מי תירש את מקומה של פולקסווגן כקבוצה הדומיננטית, אם בכלל.
ההצגה חייבת להימשך: סבסטיאן אוג'יה חותם ב-M-Sport
צילום: מנהל