קרסו, יבואנית רנו, החלה לשווק את רנו מגאן גרנד קופה גם ברמת גימור נמוכה יותר – וזולה יותר. רמת הגימור המוזלת נקראת ZEN, ומחירה נמוך ב-2000 שקלים לעומת רמת הגימור המאובזרת INTENSE, בה הוצעה הגרנד קופה עד היום, כך שכעת מחירי הגרנד קופה מתחילים ב-130,000 שקלים לגרסת הבנזין, וב-132,000 שקלים לגרסת הדיזל (לעומת 132,000 ו-134,000 בהתאמה, עבור רמת הגימור הבכירה).
ההבדלים בין רמות הגימור נוגעים אך ורק למפרט האבזור, ללא שינויים ברמה המכאנית. מבחוץ, ההבדלים בין רמות הגימור נוגעים למידות החישוקים - "16, לעומת "17 ב-INTENSE – אם כי אלו עדיין חישוקים קלים, ולא חישוקי ברזל עם צלחות נוי ("טאסות"). כמו כן, ברמת הגימור המוזלת ישנם פנסי דרך בעלי תאורה רגילה (הלוגן) עם תאורת יום LED במקום תאורת דרך עם LED מלא, חלונות הצד ליושבים מאחור אינם כהים, חיישני חנייה מקוריים נותרו רק מאחור, וקיפול מראות הצד ופתיחת דלת תא המטען יעשו ב-ZEN באופן ידני.
רנו מגאן גרנד קופה – יש רמת אבזור חדשה ומוזלת
צילום: מנהל
גם אבזור תא הנוסעים עבר דילול במהלך ההוזלה. לוח המחוונים כעת הוא אנאלוגי (במקום מסך ה-"7 הדיגיטלי ב-INTENSE), בורר מצבי הנהיגה הוסר וכך גם מצלמת הנסיעה לאחור, תאורת האווירה, בלם היד החשמלי (כעת ידני) וחומרי הדיפון פשוטים יותר. מערכת המולטימדיה בעלת מסך קטן יותר ("7, במקום "8.7) והיא נטולת חריץ לכרטיסי SD. גם מערכת השמע היא מסוג פשוט יותר.
בתחום אבזור הבטיחות, רמת הגימור המוזלת נעדרת מערכות בטיחות מתקדמות, בדיוק כמו אחותה המאובזרת, והיא אף מאבדת את מערכת ההתרעה על עייפות נהג.
רמת הגימור החדשה של רנו מגאן גרנד קופה תוצע גם בגרסת טורבו-בנזין וגם בגרסת דיזל. לגרסת הבנזין מנוע 1.2 ליטר (4 צילינדרים) טורבו עם 132 כ"ס ותיבה רובוטית דו-מצמדית עם שבעה יחסי העברה (10.9 שניות ל-100 קמ"ש, צריכת דלק ממוצעת של 18.5 ק"מ לליטר לפי נתוני מעבדה), בעוד שלגרסת הדיזל מנוע 1.5 ליטר עם 110 כ"ס ותיבה רובוטית דו-מצמדית עם שישה יחסי העברה (12.5 שניות ל-100 קמ"ש, צריכת דלק ממוצעת של 27 ק"מ לליטר לפי נתוני מעבדה).
רנו מגאן גרנד קופה – יש רמת אבזור חדשה ומוזלת
צילום: מנהל