סובארו תציג בתערוכת ניו יורק, שתיפתח בשישי הקרוב (14.4), את סובארו אאוטבק המחודשת – שלוש שנים בדיוק אחרי הצגת המשפחתית סטיישן-שטח בדור הנוכחי, שגם הוצג באותה התערוכה. הדגם המעודכן זוכה לשינוי קל לעיצוב החיצוני ולמפרט הטכני, אם כי בשלב זה נחשפה רק האאוטבק במפרט האמריקאי. מרבית השינויים יגיעו, כפי הנראה גם לדגם האירופי שיוצג בקרוב.
סובארו אאוטבק המחודשת - בישראל בפברואר
צילום: מנהל
האאוטבק המחודשת זוכה לחרטום שונה עם יחידות תאורה, פגוש וסבכה בעיצוב חדש. סובארו לא פרסמה תמונות של החלק האחורי, אך ניתן להעריך שהשינויים יהיו גם שם קלים יחסית.
ומה לגבי תא הנוסעים? כאן יש גלגל הגה ולוח מחוונים חדשים, מערכת מולטימדיה עם מערכת הפעלה חדשה עם תמיכה באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו של גוגל, ומסך גדול יותר - "6.5 ברמות הגימור הבסיסיות ("6.2 בעבר), או "8 ברמות הגימור היקרות יותר (לעומת "7). כן נוספו שני שקעי USB לטובת היושבים מאחור.
סובארו אאוטבק המחודשת - בישראל בפברואר
צילום: מנהל
אבזור הבטיחות יכלול מעתה בלימת חירום אוטונומית גם בנסיעה לאחור, תאורת דרך עוקבת-פנייה ואדפטיבית. כל זאת כחלק ממערך הבטיחות האקטיבי של סובארו, "אייסייט" (EyeSight, ראייה) - מערך בטיחות שצפוי להיות מוצע בדגמי סובארו בישראל מסוף 2017. שינויים נוספים בבטיחות כוללים מערכת משופרת לניטור לחץ האוויר בצמיגים, עם חיווי עבור כל גלגל בנפרד, התרעת רכב בשטח מת משודרגת (בולטת מבעבר ובעלת מיקום שונה, כך סובארו), ומצלמת נסיעה לאחור בעלת פסי הכוונה דינאמיים, המשתנים בהתאם לסיבוב גלגל ההגה.
האאוטבק המחודש מוצע עם תיבת הילוכים אוטומטית-רציפה משופרת. לזו כעת שבעה יחסי העברה מתוכנתים במקום שישה בעבר, שרשרת מסוג חדש, וכיול שונה ליחידת הבקרה האלקטרונית, לטובת פעולה חלקה ושקטה יותר של התיבה. סובארו מבטיחה גם רמות רעשי רוח וכביש טובות יותר בסיוע מראות צד חדשות, שמשה וחלונות קדמיים משופרים ודיפון עבה יותר לרצפת תא המטען, בפרט בכיסוי הגלגל החלופי. עוד ברשימת השינויים - בולמי זעזועים, מערכת היגוי ומערכת בלימה בעלי כיול שונה מבעבר.
מסמל"ת, יבואנית סובארו לישראל, נמסר כי סובארו אאוטבק המחודש יוצע בישראל ברבעון הראשון של 2018, בסביבות פברואר-מרץ.
סובארו אאוטבק המחודשת - בישראל בפברואר
צילום: מנהל