איסוזו ישראל החלה בשיווק D-מקס המחודש. הטנדר של איסוזו צויד במנוע טורבו דיזל חדש העומד בתקן יורו 6. למנוע זה נפח 1.9 ליטר (2.5 ליטר לפני מתיחת הפנים), והוא מייצר 163 כ"ס ו-36.7 קג"מ (163 כ"ס ו-40.8 קג"מ במנוע הקודם). המנוע משודך לתיבה אוטומטית חדשה עם שישה הילוכים (חמישה בתיבה הקודמת).
לפי אנשי איסוזו, הרכב המחודש משופר מקודמו הן בצריכת הדלק והן בעידון. הנתונים טוענים ליכולת הגרירה החזקה ביותר מבין הטנדרים הבינוניים כפולי ההנעה. במקביל לשיפורים במנוע, יזכה הטנדר המחודש לאחריות מלאה ל-5 שנים או ל-120,000 ק"מ.
הרכב מוצע ברמת גימור S – בגרסה ידנית, אוטומטית ואוטומטית כפולת-הנעה – וברמת גימור LS: תיבה אוטומטית בלבד והנעה אחורית או כפולה. לכל הגרסאות צג מולטימדיה עם בלוטות' אבל ב-LS כפולת ההנעה צג מקורי וגדול יותר ("8) הכולל גם מצלמה לנסיעה לאחור. לגרסה זו גם חישוקי "18 (רק ב-4X4), בקרת אקלים ומפתח חכם.
המחירים לגרסה הידנית החל מ-183,000 שקלים לתא-נהג יחיד (2 מושבים) ו-193,000 שקלים לתא-נהג כפול (5 מושבים) או 220,000 שקלים לכפולת הנעה. המחירים לגרסה האוטומטית החל מ-220,000 שקלים (LS, הנעה אחורית) ועד ל-235,000 שקלים או 245,000 שקלים בכפולות ההנעה (S ו-LS בהתאמה).

איסוזו D-מקס המחודש בארץ
צילום: מנהל