אם אתם חובבי נהיגה שלא מתרשמים מאבזור רב, ורוצים רק את יכולת הכביש והביצועים המרביים, לפורשה יש הצעה מעניינת בשבילכם. קבלו את ה-911 קאררה T (קיצור של Touring, טורינג - תיור), הגרסה דלת-האבזור ועשירת-ההנאה של הקאררה.
הבסיס הוא ה-911 קאררה הבסיסית, הדגם ה"פשוט" ו"זול" ביותר במשפחת ה-911. ה-T מציעה תיבת הילוכים ידנית עם בורר קצר (אבל לא לדאוג, לעצלני רגל שמאל אפשר גם להזמין תיבה דו-מצמדית), מתלים אדפטיביים עם הנמכה של 20 מ"מ ומשקל עצמי מופחת ב-20 ק"מ (1,425). איך? פשוט, על-ידי ויתור על (כמעט) כל המותרות.
אבזור זה לחלשים: פורשה 911 קאררה T
צילום: מנהל
ברשימת התוספות, למשל, לא תמצאו מערכת שמע כלל (אבל אפשר לבקש להחזירה), בידוד הרעשים הוסר ברובו והשמשה האחורית וחלונות הצד מיוצרים מזכוכית קלת-משקל, שגם היא מבודדת טוב פחות את רעשי החוץ. כמובן חדשות טובות אם אתם חובבי נהיגה, ורוצים רק לשמוע את רעש הרוח, כביש, מנוע ומפלט שמפיקה הקאררה T. כן יוצע היגוי אחורי אקטיבי בתוספת תשלום, אופציה שאינה קיימת בקאררה רגילה.
אבזור זה לחלשים: פורשה 911 קאררה T
צילום: מנהל
לדגם החדש מנוע בוקסר שישה צילינדרים, עם מגדש טורבו ונפח של 3.0 ליטר. יחידת הכוח מפיקה 370 כ"ס ו-45.8 קג"מ ב-1,750 סל"ד, מספיק בשביל להאיץ את ה-T מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות (0.1 פחות מקאררה רגילה) ולמהירות מרבית של 290 קמ"ש. מי שיבחר בתיבה הרובוטית יקבל האצה בתוך 4.2 שניות ומהירות מרבית זהה, אבל גם קצת פחות מחווית הנהיגה הטהורה אליה מכוונת הטורינג.
אבזור זה לחלשים: פורשה 911 קאררה T
צילום: מנהל
פורשה 911 קאררה T לא תוצע בישראל בשיווק סדיר, אך מיבואנית המותג נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי הדגם יהיה זמין להזמנה מיוחדת. המחיר, בניגוד לאבזור, אינו פשוט כלל - החל מ-940 אלף שקל, כמעט 100 אלף יותר מקאררה רגילה.