ג'יפ חשפה תמונות ראשונות של הרנגלר החדש, מחליף לרכב השטח המשווק בלי שינויים משמעותיים כבר יותר מעשור. חשיפת הרכב המלאה צפויה אמנם רק בהמשך החודש, אבל בהפתעה לכבוד ליל כל הקדושים, חטיבת השטח של פיאט קרייזלר מעניקה הצצה ראשונה לדגם החדש.
ג'יפ חשפה רנגלר חדש, בישראל ב-2018
צילום: מנהל
כצפוי, ג'יפ רנגלר לא זונח את העיצוב הקלאסי, שמזוהה איתו עוד מלפני שנקרא רנגלר ושווק כ-CJ. ג'יפ הציעה ב-30 השנים האחרונות שלושה דורות של הרכב, האחרון שבהם (JK) הושק עוד בינואר 2006 - שלוש שנים לפני שקרייזלר פשטה רגל ונרכשה על-ידי פיאט, כחלק מתוכנית החילוץ של הממשל האמריקאי.
מאז הורחב היצע הגרסאות, והוא כולל כיום דגמי "כביש" עם כיול מוכוון נוחות, יחסית, לצד דגמי "שטח" קשוחים שמהווים כרטיס כניסה לעולם נהיגת השטח האתגרית. ג'יפ מציעה בנוסף גם אינספור ערכות שיפורים ואבזור המשווקים תחת מותג הבית "מופאר" (Mopar).
ג'יפ חשפה רנגלר חדש, בישראל ב-2018
צילום: מנהל
בתמונות הראשונות, הרנגלר החדש נראה בשתי גרסאות - "סהרה" המהודרת יחסית ו"רוביקון" מוכוונת השטח. זו הראשונה מצוידת במרכב ארבע דלתות ארוך (שהצטרף לראשונה למבחר בדור האחרון), בעוד הרוביקון נראית עם מרכב שתי דלתות המסורתי יותר. תמונות של תא הנוסעים לא פורסמו, וג'יפ שומרת את המפרט לחשיפה המלאה בהמשך החודש. אפשר ללמוד מהן, עם זאת, שהרנגלר לא זונח את האפשרות לפירוק הדלתות והגג, כמו גם קיפול השמשה הקדמית לחווית שטח נטולת הפרעות.
מחברת סמל"ת, יבואנית ג'יפ לישראל, נמסר ל"אוטו" כי הדור החדש של הרנגלר צפוי להגיע לישראל במחצית השנייה של 2018. בשלב זה לא ידוע אילו גרסאות יגיעו ומה יהיה מחירן. הרנגלר מוצע כיום בישראל בגרסה רגילה וארוכה, ובמחיר התחלתי של 265 אלף שקל.