אוטותל – גם לתושבי חוץ
מערך כלי הרכב השיתופיים של עיריית תל-אביב – מיזם אוטותל – נפתח לשימוש הציבור הרחב, אחרי תקופת הרצה ("פיילוט") שנמשכה כעשרה חודשים. לא רק שהשימוש מתאפשר לקהל גדול מעבר, אלא שכעת גם ניתן יהיה להחנות את הרכב במקום שונה מזה שנלקח ממנו. כמו כן, ניתן יהיה לצאת עם הרכב מגבולות תל-אביב, ולהגיע עד צומת בית ליד בצפון (כביש 57, אזור נתניה), כביש 6 במזרח ואשדוד בדרום (כבישים 7 ו-41).
 
בקצרה / שינויים בלו
צילום: מנהל 
 
התשלום לשירות הרכב השיתופי מורכב מחיוב חודשי קבוע, ביחד עם תשלום על שימוש לפי דקת שימוש. בשלב זה מוצעים שני מסלולים – "בסיסי" ו"קל", כאשר זה האחרון מיועד למשתמשים בתדירות נמוכה יותר. במסלול "בסיסי", תשלמו 40 שקל בחודש עבור מנוי ו-1.2 שקל לכל דקת נסיעה. חניית רכב ושמירתו לשימוש המנוי תעלה 60 אגורות לדקה, ומחיר דומה יעלה לשריין את הרכב מראש לשימוש, בכל דקה שהיא מעבר לרבע שעה שלפני השימוש (15 דקות ראשונות נשמרות בחינם). כמו כן, ניתן לחרוג מגבולות השימוש המוגדרים מעלה (צפון/ מזרח/ דרום), תמורת שלושה שקלים נוספים לדקה.
 
במסלול "קל", התשלום הוא 10 שקל בחודש עבור מנוי ותשלום של 1.7 שקל עבור דקת נסיעה. חניית רכב ושמירתו לשימוש המנוי עולה 85 אגורות לדקה ומחיר דומה עולה לשריין את הרכב מראש לשימוש. זאת בכל דקה מעבר לרבע השעה שלפני השימוש.
 
תושבי העיר המחזיקים בכרטיס "דיגיתל", ייהנו מהנחה של 10 שקל בחודש, שתינתן כזיכוי בדקות שימוש. עבור יתר המשתמשים, הרשמה עד סוף השנה תזכה בחודש ראשון חינם ללא תשלום של דמי מנוי. 
 
בשבוע הבא: סגירת תחנות רכבת לבאים לת"א מכיוון צפון
רכבת ישראל הכריזה כי בשבוע הבא, בין התאריכים 31.10 ל-4.11 (שלישי עד מוצאי שבת), הרכבת תושבת בקטע שבין תחנת בנימינה לתל-אביב. לשם כך, הרכבת תציע לנוסעיה פתרון חליפי בדמות תגבור אוטובוסים (בתשלום). אוטובוסים אלו יביאו את הנוסעים לתל-אביב ובחזרה, מתחנות הרכבת בבנימינה, עתלית ונתניה, וכן מהתחנות המרכזיות של חיפה (חוף הכרמל) וחדרה. המשתמשים בתחנות אחרות ייאלצו להגיע לאחת מהתחנות המוזכרות באופן עצמאי. פיצוי כספי יינתן למחזיקי מנוי תקופתי (גמיש 7 או גמיש 30) באמצעות הארכת תוקף המנוי, בהתאם למספר הימים בהם הרכבת מושבתת.
 
אוטובוסים ללא תשלום יוצעו רק לנוסעים לנתב"ג ובחזרה. קווים אלו, שיהיו קווים ישירים, יצאו מתחנות חיפה (חוף הכרמל), בנימינה, חדרה, נתניה, בית יהושע הרצליה ותל-אביב. שירות זה יופעל כמעט לאורך כל שעות היממה.
 
בקצרה / שינויים בלו
צילום: מנהל 
 
מטרו החלה מכירה מוקדמת של הבטא RR125
יבואנית אופנועי השטח בטא לישראל, מטרו מוטור, החלה במכירה מוקדמת לדגם האנדורו - RR125. הדגם צפוי להיחשף במלואו רק בתערוכת מילאנו, ואלינו יגיע בחודש דצמבר. לאופנוע מנוע דו-פעימתי חדש, תיבה שתוכננה במיוחד ורגלית התנעה (לטובת חסכון במשקל). מחירו נקבע על 40 אלף שקל.