חברת ניופאן, יבואנית מותג BOSE לישראל, חשפה במסיבת עיתונאים ארבעה חידושים לקראת השנה החדשה.
החידוש הראשון הוא עדכון לאוזניות ה-QC35 הפופולאריות של החברה, שמציעות עתה כפתור ישיר לתפעול העוזר הדיגיטלי ומערכת סינון הרעשים. המחיר נשאר ללא שינוי (כ-2000 שקלים).
המוצר השני הוא רמקול נייד הנקרא סאונד לינק מיקרו. למרות השם הוא יותר "מיני" מ"מיקרו" – משהו שעדיין צריך תיק, אפילו תיק צד, כדי לסחוב אותו בנוחות. הוא אמור להציע – מלבד איכות ועוצמת שמע מכובדים – גם עמידות גבוהה למים וזעזועים. נציג היבואנית לא היסס לטבול אותו במים או להשליך אותו על הרצפה במהלך ההצגה, והרמקול המשיך לעבוד. הסאונד לינק מיקרו מתחבר לטלפון בחיבור BT או NFC, וכולל גם "מצב מסיבה" המאפשר לשרשר שני רמקולים יחדיו ליצירת צליל סטריאו. המחיר – 600 שקלים.
צלילים ניידים מ-BOSE
צילום: מנהל
המוצר השלישי הוא "רמקול לביש", בשם המתבקש sound wear. מדובר בקטגוריה חדשה יחסית האמורה לתת ניידות של אוזניות, אבל מבלי לנתק את המשתמש מהסביבה. הרמקול מעוצב בצורת פרסה גדולה וקמורה המונחת על הכתפיים סביב הצוואר, ומיועד לשימוש "יומיומי" – משמע לעבודה במשרד או בבית, ולא לפעילות ספורט, שבמהלכן הוא עלול ליפול מהכתפיים. הרמקול כולל גם מיקרופון, כך שעקרונית הוא יכול לשמש גם כדיבורית – והוא חוקי לשימוש גם בזמן נהיגה, משום שלא מדובר באוזניות. כמו המיקרו לינק, גם הוא עמיד למים ונפילות.
הוא יגיע ארצה בתחילת 2018 ומחירו יעמוד על 2000 שקלים.
צלילים ניידים מ-BOSE
צילום: מנהל
עבור חובבי הספורט מציעה בוז את אוזניות ה-soundsport free – אוזניות נטולות כבלים לחלוטין, שהן למעשה שתי יחידות נפרדות הנכנסות כל אחת לאוזן אחרת. כמקובל בקטגוריה, המארז של האוזניות משמש גם כמטען נייד שלהן, כך שאפשר להגיע ל-15 שעות האזנה למוזיקה מבלי להתחבר לשקע (5 על הסוללה שבאוזניות, ועוד שתי טעינות מהמארז). הן עמידות לנתזי מים (IPX4) והמבנה שלהן אמור להבטיח אחיזה איתנה באוזן.
האוזניות אמורות להגיע לישראל בתחילת 2018, ומחירן יעמוד על 1300 שקלים.
צלילים ניידים מ-BOSE
צילום: מנהל