רכב שיתופי חשמלי בירושלים - משנה הבאה
חברת קאר2גו (Car2Go) זכתה במכרז של עיריית ירושלים, לתפעול מערך רכב שיתופי. המערך, שיתבסס בשלב ראשון על 34 מכוניות חשמליות, יושק ברבעון השני של 2018. בהמשך יציע עד 70 מכוניות חשמליות, במתכונת דומה לזו שהושקה לאחרונה בחיפה. עיריית ירושלים צפויה להכשיר לצורך כך מקומות חניה יעודיים שבהם תותר חנייה רק למכוניות השיתופיות.
 
קאר2גו מתפעלת כיום גם את מערכי השיתוף של תל-אביב (אוטותל) וחיפה, וזכתה בזיכיון לתפעול בירושלים לתקופה של שנתיים, עם אפשרות להארכה בשלוש שנים נוספות.
 
חדשות / קווי לילה בחנוכה, מיזם רכב שיתופי ועוד
צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; אסף לוי 
מנכ"ל ליס4יו החדש, גיא בלנקשטיין 
 
מנכ"ל חדש לליס4יו
חברת הליסינג של קבוצת קרסו (יבואנית רנו וניסאן), מודיעה על מינוי מנכ"ל חדש שיחליף את אליחי אל-יגון, מנכ"ל ליס4יו (Lease4u) בשבע השנים האחרונות. לתפקיד ייכנס גיא בלנקשטיין, מי שכיהן ב-13 השנים האחרונות כמנכ"ל רשתות הכושר הולמס פלייס וגו אקטיב. ליס4יו, שידועה גם בכינוי "פסיפיק רכב ותחבורה", מעסיקה כיום 450 עובדים ומפעילה צי של 15 אלף כלי רכב.
 
קווי לילה במתכונת חנוכה
משרד התחבורה מודיע על הרחבת שירותי קווי הלילה, שמיועדים להציע אלטרנטיבה בטוחה וזולה לבליינים בשעות מאוחרות. הקווים יפעלו במתכונת מיוחדת במהלך חג החנוכה, בין 14 בדצמבר (חמישי) ל-19 בדצמבר (שלישי). המעוניינים לדעת איזה קו נוסף לשירות ומהן שעות הפעילות, יכולים לעשות זאת באמצעות אתר קווי לילה ובמוקד הטלפוני, שמספרו 8787*.