משרד הרישוי בחולון ייסגר עד יום רביעי
סניף משרד הרישוי בחולון יהיה סגור השבוע בימים שני ושלישי (25.12-26.12) וזאת עקב שריפה שפרצה במקום ביום. הנזקקים לשירותי משרד הרישוי בחולון יוכלו לקבל שירות בסניפי משרד הרישוי במחוז תל אביב, פתח תקוה, בני ברק, ראשון לציון, רחובות, רמלה, חדרה ונתניה. כמו כן, ניתן לקבל שירותים רבים גם באמצעות עמדות "רישיומט" המותקנות ברשתות "סופר-פארם" או באמצעות שניפי דואר ישראל.
ריקול – פיג'ו 3008
לוביסנקי, יבואנית פיג'ו, תזמן לקריאת תיקון 516 כלי רכב מסוג פיג'ו 3008. הקריאה, המיועדת למכוניות שיוצרו בין אוקטובר 2016 לספטמבר 2017, נועדה לצורך בדיקת צינורות הדלק – אלו אינם מוגנים כראוי, ועלולים להתחכך עם פריטים בסביבתם, מה שעלול לגרום לקרע בצינורות. במסגרת התיקון, שיימשך כשעתיים, יבדק מצב הצנרת – במידה והצנרת תקינה, יותקן מיגון על הצנרת הקיימת; במידה והצנרת ניזוקה, היא תוחלף בצנרת חדשה, כולל מיגון משופר.

בעלי 3008 יוכלו לבדוק אם הרכב שברשותם נכלל בקריאה לתיקון באמצעות אתר השירות של היבואן. הזמנה לביצוע הבדיקה עבור בעלי כלי הרכב הרלוונטיים תישלח בהקדם. חשוב לשים לב כי כל פעולה הקשורה בקריאה לתיקון, ובכלל זה בדיקה, תיקון או החלפת רכיב, מבוצעת ללא כל תשלום מצד בעל הרכב. התקנות בישראל קובעות עוד כי חובה לבצע את התיקון בתוך שישה חודשים. בעל רכב שלא ייענה לקריאה לתיקון, לא יוכל לחדש את רישיון הרכב, לבצע מבחן רישוי שנתי ("טסט") או להעביר בעלות.
בקצרה / העדכונים החמים של עולם הרכב (מעודכן)
צילום: רונן טופלברג
הנחות סוף שנה על אופנועי הונדה
מאיר, יבואנית אופנועי הונדה, מציעה הנחות על חלק מדגמי המותג. רוכשי הקטנוע PCX125 ייהנו מהנחה של כ-3000 שקלים, כך שמחיר הדגם יהיה 16,000 שקלים. על דגמי 500 במשפחת CB תינתן הנחה של 5000 שקלים, כך שמחירו של CB500F יהיה 43,000 שקלים ומחירו של CBR500R יהיה 45,000 שקלים. המבצע בתוקף עד יום שני, 1.1.2018.
ימאהה YZ450F בישראל – מ-42,000 שקל
מטרו, יבואנית ימאהה, הכריזה על התחלת השיווק של הדור החדש – השישי - של אופנוע המוטוקרוס YZ450F. נתוני המידות אמנם זהים לאלו של הדגם היוצא, אולם ישנם חידושים – כך, למשל, השלדה תוכננה מחדש (בצורה שמזיזה את מרכז הכובד אחורה), יש מתנע חשמלי, מתלה אחורי משופר עם בולם מסוג חדש (מתוצרת KYB), הפלסטיקה חדשה, יש רדיאטורים חדשים בעלי מיקום שונה מבעבר - ועוד. שינוי חשוב נוסף, העשוי להיות שימושי, הוא יכולת כיול מחשב המנוע באמצעות תקשורת אלחוטית (WIFI) באמצעות הסמארטפון; ניתן לבצע כיול לפי מפות מוכנות מראש, וניתן לעשות זאת באופן ידני לכל פרמטר.
בקצרה / העדכונים החמים של עולם הרכב (מעודכן)
צילום: רונן טופלברג
צילום: רונן טופלברג